Gå til innhold

Call of Duty-MMO på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planetside fungerte jo sånn passe bra. Problemet der var/er at det er lite variasjon og at kampene ofte virker meningsløse.

Man har også WWII: Online (som har skiftet navn tror jeg). Det spillet var plaget av MANGE bugs, men tror de har fått orden på det.

 

Tviler på at Blizzard kommer til å gi ut CoD MMO, men de kan være nyttige å ha når man trenger råd til de tekniske sakene som serverdrift, nettverk og support.

 

En annen positiv ting er at CoD har et utrolig sterkt merkenavn. Dette kan føre til at det tiltrekker seg mange nye spillere som ikke har drevet med MMOs før.

Lenke til kommentar
Planetside fungerte jo sånn passe bra. Problemet der var/er at det er lite variasjon og at kampene ofte virker meningsløse.

Man har også WWII: Online (som har skiftet navn tror jeg). Det spillet var plaget av MANGE bugs, men tror de har fått orden på det.

 

Tviler på at Blizzard kommer til å gi ut CoD MMO, men de kan være nyttige å ha når man trenger råd til de tekniske sakene som serverdrift, nettverk og support.

 

En annen positiv ting er at CoD har et utrolig sterkt merkenavn. Dette kan føre til at det tiltrekker seg mange nye spillere som ikke har drevet med MMOs før.

 

"Activisions Bobby Kotick vurderer å bruke Blizzards kunnskap til å lage massive flerspillerspill basert på andre spillserier." Altså, Activision vurderer å bruke blizzard sin strategi for å tilnærme seg MMO sjangeren. Tviler på blizzard bare gir ut informasjon om dette helt uten videre, det er tross alt informasjon som har med måten de tjener pengene i bedriften sin.

Lenke til kommentar

Virker veldig interessant.

 

Om de kunne fått dette til på en bra måte, så kunne det blitt passe underholdende :)

Hadde vært utrolig morsomt å ha en enorm slagmark, med haugevis av personer hvor du hadde bokstavelig talt en hel verden full av krig.

 

Men hvordan de skal få til dette på en god måte er jeg ikke helt sikker på

Lenke til kommentar
Hahaha! ser for meg en hel verden med gærne folk med sniper rifler som ligger og skyter N00Bs og surrer..Må nesten få inn koseptet dems før jeg skjønner hvordan man kan få dette til og fungere uten at det går i gruss etter 5-6 måneder.

 

Det er et godt poeng. Å snipet ned i CS eller CoD4 er ikke så ille. Det er små brett, så å løpe tilbake er ikke et stort problem.

Å bli snipet ned i et MMOs blir nok ikke like morro.

 

Nå trenger jo ikke MMOs være slik som Planetside eller WoW. Jeg ser for meg at man kunne bygd det opp på samme måte som f.eks BF2 bortsett fra at man har 500 spiller per lag. Rundene kunne godt bli resatt etter at den ene laget har klart objektivet (akkurat som i CS).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...