Gå til innhold

noen som har runnet overlord? trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det noen som vet hvor ``beer kettle`` er?????

tror det er der dwarfene er ``the golden hills``!!!!!!

men hvor???

Google er din beste venn, seriøst ;)

Jeg har aldri spilt spillet og fant dette etter 30sekunders leting:

"if you are in the tunnels, to to the exit. to your left is a platform that takes you to a lower level. on the lower level just pull the 2 switches to make the doors open and take the kettle."

Skrevet
er det noen som vet hvor ``beer kettle`` er?????

tror det er der dwarfene er ``the golden hills``!!!!!!

men hvor???

Google er din beste venn, seriøst ;)

Jeg har aldri spilt spillet og fant dette etter 30sekunders leting:

"if you are in the tunnels, to to the exit. to your left is a platform that takes you to a lower level. on the lower level just pull the 2 switches to make the doors open and take the kettle."

takk takk takk takk men hva heter web-siden det stod på????

Skrevet

hallo jeg er kommt der som du skal redde spree men de som flyr kan ikke ``reds`` ta!!! bare noen de som det kommer blått lys under men ikke de som er rødt lys under

Skrevet
hallo jeg er kommt der som du skal redde spree men de som flyr kan ikke ``reds`` ta!!! bare noen de som det kommer blått lys under men ikke de som er rødt lys under

som han sa: google

Skrevet

som han sa: google

fant ingenting på google

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg tror at du skal ta med de grønne oppå den platformen, og når det flyvende monsteret passerer får du dem til å angripe. Da vil de hoppe oppå den.

Ellers kan du se på www.gamefaqs.com

Endret av BigFatty
Skrevet

Er litt usikker på hva du spør om da. Kan du skrive det på nytt mer grundig tror du?

Og for all del bytt emnetittel! Den sier ingenting om hva tråden handler om.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Jeg fatter ikke at dere svarer på det han spør om når han skriver som han gjør og maser i tråden sin. Det blir jo bare å oppfordre til umodenhet og spamtråder på forumet.

Skrevet
Er det noen som vet hvor jeg får minions til 400%??????

eller hva jeg må sloss mot???????

Det holder med et spørsmålstegn.

Skrevet

Det du gjør er at du går inn på et forum, også spør du dette:

"Er det noen som vet hvor jeg får minions til 400%??????

eller hva jeg må sloss mot???????"

Da kommer du sikkert til å få mange gode svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...