Gå til innhold

Her er Symbian-utfordreren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke bare kan operativsystemet parkere Windows Mobile, men også spise store andeler av Symbians andeler.
Jeg er enig at WM kan få en alvorlig utfordrer, men at Symbian med etablerte UI som S60 og UIQ kommer til å lide for Android i det korte løp tviler jeg sterk på. Nokia og Motorola lanserer nok et par Android-modeller i løpet av 2008-2009, men det tar nok mange år før Android får innpass hos de store mobilprodusenten.

 

Derimot tror jeg nok HTC kan få øynene opp for Android ganske fort.

Lenke til kommentar

det morsomme med android er at det er designet slik at en kan bytte det meste av UI og annet uten at det går utover funksjonaliteten (i teorien).

 

altså at en kan bytte default epost-klient med en annen, uten at en må huske å velge den fra en spesiell liste, heller den å velge "ny epost" osv.

 

så selv om kanskje orginalui på android-telefoner suger, så vil det nok ganske kjapt dukke opp alternativer :)

Lenke til kommentar

Jeg håper nå på at OpenMoko sin Neo FreeRunner blir bra og klar til mannen i gata og ikke bare for utviklere som Neo 1973 er. Selv om at alle kan kjøpe Neo 1973 så er den ikke klar for mannen i gata, det er det Neo FreeRunner skal være etter det jeg har forstått.

 

Hvis jeg får det til, og at den blir stabil, så skal jeg kjøpe meg en sånn :D har jo WiFi og Bluethoot

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...