Gå til innhold

Dark Sector kommer til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser faktisk mye frem til dette. God dose blod, dyster vold og herlige lyder (spess nå han karen får benet kuttet av og ligger å skriker med blodsprut fra benet i den ene videoen)

 

Det argumentet om GoW gir jeg faen i =P det var sikkert groundbreaking, men alle 3. personspill med coversystem blir jo bare betegnet som GoW-kopier. til og med Uncharted har blitt kalt GoW av en kompis jeg har =) og hver gang jeg viser han et 3. personspill med cover, sier han bare GoW-kopi.. Begynner å bli litt teit =)

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar
Ser faktisk mye frem til dette. God dose blod, dyster vold og herlige lyder (spess nå han karen får benet kuttet av og ligger å skriker med blodsprut fra benet i den ene videoen)

 

Det argumentet om GoW gir jeg faen i =P det var sikkert groundbreaking, men alle 3. personspill med coversystem blir jo bare betegnet som GoW-kopier. til og med Uncharted har blitt kalt GoW av en kompis jeg har =) og hver gang jeg viser han et 3. personspill med cover, sier han bare GoW-kopi.. Begynner å bli litt teit =)

Nå tenkte jeg ikke på at det er et 3.personsskytespill med cover, men på omgivelsene (GoW-copy-land). Dette ser bare grått, trist og drit kjedelig ut. Spesielt skuffende er det med tanke på hvor lovende det så ut første gangen det ble presentert.

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar
Ser faktisk mye frem til dette. God dose blod, dyster vold og herlige lyder (spess nå han karen får benet kuttet av og ligger å skriker med blodsprut fra benet i den ene videoen)

 

Det argumentet om GoW gir jeg faen i =P det var sikkert groundbreaking, men alle 3. personspill med coversystem blir jo bare betegnet som GoW-kopier. til og med Uncharted har blitt kalt GoW av en kompis jeg har =) og hver gang jeg viser han et 3. personspill med cover, sier han bare GoW-kopi.. Begynner å bli litt teit =)

 

Jepp, og sånn vil det fortsett. Jeg elsker Uncharted, men en kan ikke nekte for at combat'en nesten er blatant kopi av Gears, bare andre våpen og mindre "special moves" (chainsaw, granat tagging etc). Både R6 Vegas, Kane and Lynch, Uncharted og Dark Sector er sterkt inspirert av Gears, det kan ingen nekte for.

 

Så en kan anklage spilla med coversystem for å kopiere GeoW, men det blir kjedelig å høre dette hver gang et 3. personshooter blir lansert med cover. Bedre å akseptere Gears for den milepælen det var innen shootere, og bare la det ligge.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...