Hashiriya Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Noen som vet om noen bra bilspill til PC der man kan style, tune og kose seg? Hadde litt forhåpninger da jeg prøvde Pro Street, men ble fort skuffet
Spr0cket Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 hehe, jah. gode gamle mujaffa-spillet "wolla fætter - fed bmw"
Brian Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Midnight Club serien. Må da bli fra 2'eren og utover.
-sparks- Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Flatout 1 og 2, juiced 1(toeren er dårlig) og alle nfs spillene bortsett fra de tidligste
Tanner Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Need for speed: Most Wanted Det beste av de siste og kanskje alle nfs spillene...
Aasgaard Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Klar over at du spør i PC-kategorien, men må nesten nevne det likevel: Hvis du har Xbox 360 er det ingenting som matcher Forza 2. Det er solid på alle områder.
Hashiriya Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Spr0cket: Neinei, japsebil som er tingen vett Kvakko: Har spilt begge. Digger de spillene :!: Er i bunn og grunn ganske lei det meste av NFS-spillene. Vil helst ha noe litt mer realistisk, ikke fullt på arcade-ish. Vet ikke hvordan hverken Midnight Club, Flatout, Juiced eller Crashday er på realisme?
Mompen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Street Legal Racing: Redline Kanskje ikke så bra kjørefysikk, men fortsatt ett knallmoro spill, kan jo demontere ALT, motor, deler, you name it Tror nesten jeg må plukke det frem fra spillsamlinga og installere igjen!
Aasgaard Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Street Legal-spillene er knall, ja. Synd de er så lite finslipt bare. Retter seg vel dessverre mot et litt for smalt marked til at vi vil få se samme grad av frihet fra større utviklere.
-sparks- Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Project torque er verd en titt, det er en gratis MMORG racing spill, og er faktisk overaskende bra. Du kjører mot andre for å tjene xp til tuning-deler og nye biler, tar lisenser Gran turismo style osv. Anbefaler ALLE å prøve dette http://project-torque.aeriagames.com/
GrinderX9 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) hehe, Street Road (SR) Endret 22. januar 2008 av GrinderX9
Hashiriya Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Hadde litt problemer med Street Legal såvidt jeg husker, var litt ustabilt osv. men skal se om jeg ikke finner det fram igjen -sparks-: Ooooh! Fett! *lage account* Har Street Race app på fjesboka, totalt hekta på det, men er jo bugget som f***.
MrPurple Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Project torque er verd en titt, det er en gratis MMORG racing spill, og er faktisk overaskende bra. Du kjører mot andre for å tjene xp til tuning-deler og nye biler, tar lisenser Gran turismo style osv. Anbefaler ALLE å prøve dette http://project-torque.aeriagames.com/ Likte dette spillet veldig godt... Er det noe måte å få oppgradert bilen/ få tak i AP poeng utenom å kjøpe de?
-sparks- Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Likte dette spillet veldig godt... Er det noe måte å få oppgradert bilen/ få tak i AP poeng utenom å kjøpe de? Du trenger ikke ap poeng, du kan tune osv med rp poengene du tjener Det kan være lurt å følge med på forumet for å delta i kvalifiserings runder, tjente selv 20 000 rp ved å komme på fjerdeplass i en slik runde (kom ikke videre til finalen da, men pytt pytt)
Jack_Daniels Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er med -sparks- Project Torque er knall!
espenta Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hvordan er realismen i Project Torque? Tenker da mest på kjøreegenskapene.
tjalla Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hvordan er realismen i Project Torque? Tenker da mest på kjøreegenskapene. Ikke like hardcore som i LFS men storkoser meg uansett. Det funker veldig bra med keyboard i alle fall. God kontroll på RWD-bilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå