Gå til innhold

MWSF 2008: Det ER noe i lufta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple har mange kule produkt, men jeg oppfordrer flere til å drive boikott av Apple til Aplle finner ut at det ikke holder å ha kule produkt, men man må også tenke på forbrukernes frihet. Det fins ingen leverandører som har samme nivå av vendor lock-in som Apple. Det fins heller ingen (som jeg vet av) som er hardere på DRM.

 

Det må være mitt ønske for 2008, at Apple skal begynne å ta forbrukernes rettigheter på alvor :)

Lenke til kommentar

Fruktkake: Jeg ser poenget ditt, men det krever at du fra før har en router med usb inngang :)

TimeCapsule er ikke bare en trådløs harddisk, men også en airport extreme basestasjon(router)

Airport extreme i seg selv (kall den gjerne "den gamle") koster 1490 så regnestykket blir slik:

 

Timecapsule 1TB 4190kr

- airport express 1490kr

= differanse: 2700kr

 

På komplett koster eks WD 1TB eksterndisk fra en 1800kr, så jeg synes ikke timecapsule er så veldig dyr.

 

 

 

transistorbass: enig med deg også, dette er et produkt som ser ut til å dekke mine behov også :)

Lenke til kommentar
Fruktkake: Jeg ser poenget ditt, men det krever at du fra før har en router med usb inngang :)

TimeCapsule er ikke bare en trådløs harddisk, men også en airport extreme basestasjon(router)

Airport extreme i seg selv (kall den gjerne "den gamle") koster 1490 så regnestykket blir slik:

 

Timecapsule 1TB 4190kr

- airport express 1490kr

= differanse: 2700kr

 

På komplett koster eks WD 1TB eksterndisk fra en 1800kr, så jeg synes ikke timecapsule er så veldig dyr.

 

 

 

transistorbass: enig med deg også, dette er et produkt som ser ut til å dekke mine behov også :)

Den jeg lenket til hadde USB-inngang for f.eks harddisk.

Lenke til kommentar
1178. Nå blir det litt upraktisk med to bokser, så det er vel en fin løsning hos Apple. Men det er fremdeles ganske overpriset. Jeg ville heller hatt en Drobo-boks med 5 harddisker i RAID.

 

Så ikke denne før jeg hadde skrevet det andre innlegget, men jeg synes nå apple sin boks er mere praktisk.

Faktafeil: drobo har bare 4 disker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...