Gå til innhold

Etheral RP Tavern and Inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle.

Jeg tenkte at ettersom flere begynner å lure på dette RP-konseptet, og vi faktisk mangler en skikkelig RP-tråd, kunne man starte en tråd der man casual RP-er, og prater sammen, i RP. Slik kan også vanlige brukere lese om hvordan RP faktisk fungerer, og bli med på moroa:D

Her kan man møtes for å diskutere alt i Azeroth og outland, som for eksempel hvor godt stekt Blackrock Orcs og Hexed Trolls smaker. og Hvor iriterende det er med alle de Reavers som dreper deg når du prøver og drepe noen andre

Av en eller annen grunn kan Horde og Alliance forstå hverandre, og alt foregår fredelig i denne tavernaen.

Dette skal helst foregå på engelsk, uten forkortelser og skipping av vokaler, og som regel alt som ikke er _normal_ engelsk.

Husk, man er ikke en person her, man er en karakter, som man kan forandre som man selv ønsker.

Jeg er som sagt Daxon en Troll Rogue

Shadow rogue kan man vel si med tanke på at du ser meg ikke vis jeg ikke vil du skal se meg.

Jeg er venn med Arinomi en Shadow priest som jeg ikke har sett på mange år og som jeg nå kommer tilbake til denne gamle Taveren får og se om jeg fant han igjen...

(PS: ALT OT tar dere på PM til meg)

(og sorry får alle min leifer som kommer har dysleksia så min engelsk suger litt men skal gjøre det beste jeg kan)

Let's beginne

*The dor open wide and inn walks a tall troll With a bag on the back*

*Bartender give me one of your finest Ale*

*give the bartender som money and take the ale to the closest table and start drinking*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Then a lvl 70 human warrior comes into the inn and pwn everyone. He starts spamming a /spit macro at the troll's corpse.

Are you sure you're not a troll? :>

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...