Gå til innhold

Blood elf Rogue `?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Èr skikkelig uber-noob i dette, driter jeg meg ut hvis jeg velger BElf Rogue ?

Har lest forskjellige guider, men virker som om det står på gresk, jeg mener "raids" "gimz" o_O

Kan noen linke meg til en guide som virkelig er for nybegynnere :p

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke om noen link, men om du tenker på race-abillities'ene, så passer nok undead best roguenes spillestil. :)

Kunne ønske jeg og var undead lock, så jeg kunne fjerne fearen hele tiden. :whistle:

Vet ikke om noen link, men om du tenker på blablabla, så passer nok undead best roguenes spillestil. smile.gif

Kunne ønske jeg og var blablabla, så jeg kunne fjerne blabla hele tiden. whistle.gif

Oversett noen, HAHA :p

Skrevet
Kan du ikke engelsk heller? Ability er ikke akkurat noe WoW-slang. Uansett, les manualen og gå hit så finner du ut det meste.

Edit: Linken til HBK forteller deg også veldig mye.

Takk, manual ?

Skrevet
Boka du fikk med spillet.

Skal lese boka jeg får når jeg kjøper det :p

Har en ti dagers trail, skjønner godt hvorfor du trodde jeg hadde det siden jeg snakker om blood elfe og sånn, men det har jeg ikke...enda

Skrevet

Har lest forskjellige guider, men virker som om det står på gresk, jeg mener "raids" "gimz" o_O

Takk

Har hørt at undead er best SOM ROGUE, men vil veldig gjerne bruke en "blood elfe" syntes de ser super kule ut !!

Er ulempene store ? o_O

Ulemper/fordeler ?

Skrevet
Vet ikke om noen link, men om du tenker på race-abillities'ene, så passer nok undead best roguenes spillestil. :)

Kunne ønske jeg og var undead lock, så jeg kunne fjerne fearen hele tiden. :whistle:

Spillt WoW lenge eller? Den racialskillen har en 2 minutts cooldown.

Skrevet

Takk

Har hørt at undead er best SOM ROGUE, men vil veldig gjerne bruke en "blood elfe" syntes de ser super kule ut !!

Er ulempene store ? o_O

Ulemper/fordeler ?

Nei, er du ny i spillet spill hva enn du vil.

Skrevet

Cooldown, healing av health/mana ?

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet (endret)

Det er 10 raser i World of Warcraft, henholdsvis 5 på hver side (Horde og Alliance). Rasene har sine særpreg, og har sine egne spesielle egenskaper. Disse egneskapene kalles "racials."

Jeg vil bruke Undeads som et eksempel. De har to racials du kan styre, det er Will of the Forsaken og Cannibalize. De har også noen som ikke kan styres, som for eksempel Underwater Breathing (Puste lengre under vann).

Will of the Forsaken gjør at du blir immun mot fear i 5 sekunder. Den kan også fjerne fear hvis du er påvirket av det. Den har 2 minutter "cooldown" som vil si at du

Cannibalize sier seg nesten selv, du begynner å spise mennesker eller undeads rundt deg for å få helse.

Blood elfs har andre racials. Jeg foreslår at du går hit og leser litt om de forskjellige rasene.

Det viktigste er du må trives med spilleren, og når alt kommer til alt er ikke disse racialsene så viktige.

Endret av Heart Break Kid
Skrevet

Jeg satte den litt på spissen da, vet du. Dessuten har en undead rogue tre alternativer for å fjerne fear; Will of the Forsaken, Insignia of the Horde og Cloak of Shadow. Derfor vil jeg påstå at undead er den beste rasen på hordesiden, om man skulle velge å spille rogue.

Men la oss nå la det ligge, sporer litt av her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...