Gå til innhold

Omtale av The Witcher (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner en bedre begrunnelse for 7/10 karakteren annet enn at det er endel "kloner" i spiller. Dette var jo tilfelle med Oblivion foreksempel, som fikk 9/10 hvis jeg ikke husker feil.

 

Selv om spillet kan føles litt linært så trenger vel ikke dette heller være så negativt, det kan gi spillet mer "fokus" som anmelder selv poengterer.

Hvor krevende er spillet å kjøre forresten?

 

Mvh

Drizt.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar

Jada, jeg leste igjennom, synes bare det var overraskende med 7/10. Det er jo ikke en dårlig karakter, men hadde vel bygget opp en forventning om minst en åtter :) Men det er vel endel småting å ta tak i som du sier.

 

Håper bare min "elendige" maskin kan kjøre det noenlunde tilfredstillende.....

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
Må si meg enig i at det var litt vanskelig å forstå hvorfor nettopp 7/10 ble gitt, og ikke 8/10 ?

Dette betyr 7 for oss:

 

7: Godt

 

Et spill som får denne karakteren, presterer sterkt på mange felt, og er et spill som mange vil ha glede av. Disse spillene er morsomme å spille fra ende til annen, og vil for mange lett være verdt pengene. Disse spillene har ikke vesentlige problemer, men de mangler også det lille ekstra som må til for å komme enda litt opp på skalaen.

 

Selv om jeg er innhabil synes jeg ikke teksten er veldig utro mot denne beskrivelsen. :)

 

Mer om vår karakterskala finner dere her: http://gamer.no/art.php?articleId=11793 - som det også lenkes til under hver karakter i hver anmeldelse.

Lenke til kommentar
Ser spennende ut. Er mulig at jeg skaffer meg dette, men ble litt skuffet etter at jeg kjøpte Two Worlds. Håper dette er bedre. :)

 

Ikke sammenlign dette spillet med det latterlig dårlige spillet TW engang, håper det ikke er i nærheten av det samme, og det er det vel ikke heller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...