Gå til innhold

Finaleavstemning - Gamers Choice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg er hektet av allerede:/ Litt dumt at det gikk så lang tid da skjermkortene jeg valgte er blitt litt utdatert nå som HD2900pro har- og 8800gt blir lansert (nesten 2 mnd siden jeg valgte komponenter) ... Men men, lykke til med seieren til dere to andre, ser ut til å bli gjevnt.

Endret av eldavid
Lenke til kommentar

Ikke si det, du er tross alt bare ca 25 stemmer i fra meg, mye kan enda skje. Dessuten er jo alle i finalen vinnere, så blir det spennende å se hva de andre premiene blir da. Men jeg må innrømme at jeg hadde regnet med at det skulle være jevnere mellom meg og deg, det var jo helt jevnt i semifinalen.

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

PC-en skulle være best mulig atm, ikke på sikt. Og da er jo E6850 bedre. En E6850 vil dessuten være godt nok en god stund fremover vil jeg tro, og med så kjapp utvikling som det er på hw-fronten vil det ikke være lønnsomt å hele tiden ligge ett halvt år forran programmvaren.

 

Det er jo også en liten stund siden konfigureringen ble gjort, så ting har faktisk forandret seg litt på denne tiden også :p

Lenke til kommentar
Forstår ikke hvorfor ikke flere brukte Quad cpu. Tenker på spill som Unrel Tournament og Crysis kommer til og støtte dette. Tenker meg at de ekstra kjærnene vil bli mer kompatible med dagens spill etterhvert. Vært sjef med dedikert kjærne til fysikk.

 

GPU er vel langt bedre til å kalkulere fysikk enn CPU? Er det ikkje nettop det som ligger til grunne for Havoc-prosjektet?

 

Men regner med at (som allerede sagt) poenget var å få en PC som var best mulig NÅ.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...