Gå til innhold

Test: LG KS10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Menyene er jo PRIKK lik S60 jo? Har LG lov til å kopiere Nokia slik?

Nei de må selvfølgelig betale for å bruke S60.

Men ærlig talt, menyene er da ikke så fantastiske...

Og grunnen til at dere er så fornøyde med os-et, og mener det er så

brukervennlig, er vel for at dere kjenner s60n ut og inn. For en som ikke

har prøvd dette brukergrensesnittet, så er ikke dette så fantastisk og mange

vil rett og slett ikke finne alle funksjonene. Akkurat slik dere opplevde med

UIQ...

Lenke til kommentar

Når du har brukt UIQ lenge, så tviler jeg ikke på at du synes det er enklest å bruke. Akkurat

som en som har brukt S60 og er fornøyd vil synes det er enklest å bytte til en ny S60-telefon.

For meg og andre som har brukt begge deler, og andre OS for den saks skyld, i lang tid, så må det være lov å hevde at det ene er enklere en det andre.

Det er ikke dermed sagt at det ene er det beste for alle, noen vil foretrekke S60, andre UIQ,

andre igjen Windows Mobile. Tilbakemeldingene jeg får tyder imidlertid på at S60 i manges øyne er det mest brukervennlige systemet.

 

TAkk for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Når du har brukt UIQ lenge, så tviler jeg ikke på at du synes det er enklest å bruke. Akkurat

som en som har brukt S60 og er fornøyd vil synes det er enklest å bytte til en ny S60-telefon.

For meg og andre som har brukt begge deler, og andre OS for den saks skyld, i lang tid, så må det være lov å hevde at det ene er enklere en det andre.

Det er ikke dermed sagt at det ene er det beste for alle, noen vil foretrekke S60, andre UIQ,

andre igjen Windows Mobile. Tilbakemeldingene jeg får tyder imidlertid på at S60 i manges øyne er det mest brukervennlige systemet.

 

TAkk for tilbakemeldinger!

 

Å sette i det hele tatt sammenligne et brukergrensesnitt med trykkfølsom skjerm med et uten, er dødfødt, og at dere tilogmed mener det uten trykkfølsom skjerm

er bedre, er direkte latterlig. Men du har helt rett at det man bruker mest, blir det man foretrekker. Men skulle man startet med blanke ark, så kan jeg garantere

deg at det med trykkfølsom skjerm hadde blitt foretrukket av 99,9%, om ikke 100%.

Lenke til kommentar
Å sette i det hele tatt sammenligne et brukergrensesnitt med trykkfølsom skjerm med et uten, er dødfødt, og at dere tilogmed mener det uten trykkfølsom skjerm

er bedre, er direkte latterlig. Men du har helt rett at det man bruker mest, blir det man foretrekker. Men skulle man startet med blanke ark, så kan jeg garantere

deg at det med trykkfølsom skjerm hadde blitt foretrukket av 99,9%, om ikke 100%.

 

Avansert er ikke nødvendigvis best, det som teller at er at man får gjort det man skal på en effektiv og enkel måte.

 

Så du mener altså at av 1000 stykker uten erfaring fra smarttelefoner eller mobiltelefoner, så ville minst 999 valgt UIQ?

 

I second that.

Endret av audunms
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...