C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) LØSNING: Dersom din nedlasting av HL2:EP2 enten går utrolig sakte eller ikke går i det hele tatt må du inn i mappa der hvor du har Steam, finne fila som heter clientregistry.blob, og slette den. Den inneholder informasjon om hvilke nedlastingsservere du bruker. Når du fjerner den vil Steam finne en annen server, som forhåpentligvis ikke er alt for belastet. Om det er en tilgjengelig server får du den. Prøver å laste ned HL2EP2 her, men jeg får beskjed om at serverene ikke har kapasitet og at jeg skal vente et par minutter. Jeg har venta i et par dager allerede og blir litt utålmodig. Flere som har problemet? Endret 12. oktober 2007 av G.G.
SkyMarshall Arts Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe nei, lang erfaring nok til å vite at sånt skjer - så preloada driten i helga Er nok ikke annet å gjøre enn å vente.
Hopperesque Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Får også den. Har "bare" ventet ett døgn da... I morgen er det jo helg så jeg kan ikke tenke meg at det blir noe bedre da.
Dusken Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg lasta ned Episode 2 igår dag/natt uten særlige problemer. Kanskje jeg var heldig med tidspunktet. Tydelig at det er stor trafikk ute og går, fordi det gikk utrolig tregt med meg.
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Jaja, jeg klarer å vente, er ikke det, ville bare forsikre meg om at det ikke var jeg/PC-en min som var problemet Så får vi se om jeg lever opp til min visjon om å klare å vente da... -G.G.
Hopperesque Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Testet for 2 timer siden. Fikk samme melding. Skal ikke se bort fra at det er noe feil med Steam. Btw: Kjøpte E2 onsdag kveld. Endret 12. oktober 2007 av computerwelt
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Er fortsatt sånn her. Jeg gidder ikke bli irritert nå, jeg er fortsatt i ekstase over hvor fantastisk Portal er, men når jeg kommer tilbake til verden kan du banne på at jeg nok er sinna på Valve/Steam/serverene/PC-en min/EP2/Gabe Newell/Gud/Satan/GlaDOS/Breen/eller hvem det nå måtte være som har skylda.
Caddy Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Flere som har trøbbel med trege nedlastinger? 30-50kb/sek konstant her på TF2 og Portal. Stoppet nedlasting midlertidig på EP1 og 2.
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Portal gikk fint for meg, men det er et par dager siden. Hovedproblemet er nok heller ingen nedlastinger...
tauromachine Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Steam starta på 20% av nedlastinga og har stått sånn i ti min nå. Står at hastigheten er på under 10 KB/s. Er noe riv ruskende galt, eller? Noen som har opplevd det samme?
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Noe er riv ruskende galt ja. Alt er galt. The cake is a lie. OK, det som faktisk er galt er at det er ubegripelig treigt/ikke funker i det hele tatt. Min starta på 44% og har stått stille i flere dager. Nå er det nesten like før jeg rebooter. Av en eller annen grunn gjelder dette bare for HL2:EP2. Alle andre spill får jeg lasta ned med CA 250MB/s Endret 12. oktober 2007 av G.G.
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Fant en løsning, se første post! Saken kan stenges om det er ønskelig. Nyttig triks også, kanskje det kan bli til/tas med i en klistertråd (sticky)?
tauromachine Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hjalp litt på her. Gikk opp til 30 KB/S, så det går ikke veldig fort. Hvordan fant du løsninga? Hva ligger hastigheta di på nå?
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Min varierer veldig mye. Ligger mellom 60KB/s og 300KB/s, for det meste rundt 150. Fant det ved å eksperimentere, google, og prøve å huske det lille jeg kan om det opplegget der EDIT: nå er den stabilt på 205KB/s, noen ganger oppe i ca 300. Endret 12. oktober 2007 av G.G.
Hopperesque Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 LØSNING:Dersom din nedlasting av HL2:EP2 enten går utrolig sakte eller ikke går i det hele tatt må du inn i mappa der hvor du har Steam, finne fila som heter clientregistry.blob, og slette den. Den inneholder informasjon om hvilke nedlastingsservere du bruker. Når du fjerner den vil Steam finne en annen server, som forhåpentligvis ikke er alt for belastet. Om det er en tilgjengelig server får du den. Prøver å laste ned HL2EP2 her, men jeg får beskjed om at serverene ikke har kapasitet og at jeg skal vente et par minutter. Jeg har venta i et par dager allerede og blir litt utålmodig. Flere som har problemet? Takk for løsning. Burde kanskje ha lett litt selv etter en løsning, men...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Veldig smart. Skal huske på det om jeg kjøper det i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå