Gå til innhold

Portal. aldri ledd så mye av et spill før


Anbefalte innlegg

Dette er genialt folkens...

 

Om du ikke har fått det med deg ble Portal sluppet på Steam i dag som en del av Orange Box pakken.

 

Portal i seg selv er verdt pengene. Det tok meg ikke lenger en ca 2 timer gameplay å gjennomføre det, men det er skikkelig underholdning fra start til slutt. Dialogen er komedie på HØYT nivå og end-credits er vanvittig morsom :)

 

Jeg sitter igjen med en vanvittig god følelse nå.... I want more... :)

 

CAKE!

 

Ah well, back to TF2...

Endret av SG_Discoking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scotty, det er noe så orginalt som et puzzle FP(S).

 

Du skal gå gjennom 19 "level" som må løses på forskjellige måter. Felles for alle er at du har en "gadget" som lager portaler.

 

F.eks: Du skal fra A til B, men mellom A og B er en vollgrav med lava. Hva gjør du? Dy skyter en "portal" (dør) på ene siden av lavaen og en annen på andre siden. Du går inn på A og kommer ut på B.

 

Velding enkelt forklart, basic lvl 1. Når du kommer til 19 er det ganske så avansert :)

 

Ulikt noe du har spilt før, garantert.

Lenke til kommentar
prøv portal challange på level 16? (det "enkleste"). Lett å klare med kun 9 portaler og jeg finner flere måter å løse detp å som alle bruker 9 steg, men hvordan i helsikke er det mulig å bare bruke 5?

ikke prøvd meg på challenge ennå.. gjort 3 av advanced.. føler det er nok for i kveld, si fra om du klarer det på 5 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...