Gå til innhold

[løst]Skjul-tagg og andre forandringer


Anbefalte innlegg

Synes mye ser bra ut i det 'nye' designer og det vokser seg sikkert til etter hvert. Allikevel vil jeg komme med noen bemerkninger/spm.

 

1. Skjul-taggknappen finnes ikke lengre. Man kan sikkert skrive inn skjul-taggene selv, men en knapp er enklere for hvermansen.

 

2. Når man svarer på en post, så ser man ikke lengre resten av postene i tråden. Skal man det må man enten åpne en annen fane i nettleseren eller velge 'Hurtigsvar'. Likte den 'gamle' versjonen bedre på dette feltet.

Dette er visst fixet nå :)

 

3. I en del kategorier oppfordres det til å tilføye ordet [Løst] i emnetittelen når 'problemet' er løst. Dette gjør det enklere å se om en tråd har en løsning eller ei. Sammen med en god emnetittel er dette hjelpsomt for den som evt. har et tilsvarende problem. Derfor, hvorfor ikke tilføye en knapp med ordet [Løst] for trådstarter slik at dette blir mer gjennomført?

 

4. Ser at medlemsnr. ligger i brukerfeltet. Hva er hensikten?

Dette er visst fixet nå :)

 

5. Apekatten og handicap-ikonet, er det to vanlige merker for henholdsvis 'Mine venner' og 'Retningslinjer'?

 

6. Når man trykker på 'Se nye innlegg', kunne det ha vært veldig kjekt at man hadde mulighet til å styre litt fra hvilke kategorier disse nye innleggen skal komme fra. Er selv innom 4-5 kategorier jevnlig og derfor hadde det vært fint om disse nye innleggene kun kom fra disse 4-5 kagegoriene. (Jeg vet man har mulighet til å velge 1 kategori evt. 1 underkategori i 'Siste 24 timer')

 

mvh

n

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...