Gå til innhold

Oktoberfest - olar0701 40D/100 2,8 macro(D200/105 2,8 micro)


Anbefalte innlegg

En syklist ble i dag ved 19-tiden.....

 

 

Beskrivelse : Ble tatt på vei hjem fra jobben i dag. Som syklist til/fra jobb + litt til, fikk "situasjonen" i hvertfall meg til å tenke. Om jeg klarer å videreformidle, er en annen sak....

 

Tatt på blender 2.8, lukkertid 1/80, 400 iso, for de som ikke gidder å sjekke. Ucroppet, selvsagt

post-45747-1191265935_thumb.jpg

Endret av olar0701
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stilig!

 

Om du hadde kjørt ned i ISO200 og dermed halvert lukkertiden, så hadde kanskje bilen blitt enda litt mere uklar og gitt inntrykk av å kjøre fort :)

9618651[/snapback]

 

 

Takk for inspill, alle sammen.

 

Til jpsalvesen: Jeg prøvde med både 200 iso og 800 iso, men fant ut at en mellomting ble "best"

Endret av olar0701
Lenke til kommentar
wow! "et lite forsøk på macro" du liksom, dette var rett og slett veldig flott. Regner med at det ikke var noe problem å få bien til å sitte stille, de er vel alle rimelig slitne & døsige på denne årstiden...

9659128[/snapback]

 

Takk for tilbakemelding. Bien eller blomsterflue, som jeg tror det er, var litt døsig kan man vel si :)

Lenke til kommentar

Sliter med å få nok tid til å finne gode motiver slik som enkelte av dere greier.

Dagens bilde er tatt på jobben hvor en av mine kjære kvinnlige kollegaer har plassert dagens frukt på for meg en ganske så morsom måte....

 

Bildet er tatt håndholdt på1/13 sek og er ikke verdens skarpeste..

post-45747-1191957845_thumb.jpg

Endret av olar0701
Lenke til kommentar
Sliter med å få nok tid til å finne gode motiver slik som enkelte av dere greier.

Dagens bilde er tatt på jobben hvor en av mine kjære kvinnlige kollegaer har plassert dagens frukt på for meg en ganske så morsom måte....

 

Bildet er tatt håndholdt på1/13 sek og er ikke verdens skarpeste..

 

erotisk arbeidsplass du har...

Burde kunne gi mange gode bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...