Gå til innhold

– HTC Shift er fremtiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har vel aldri sagt at Shift vil bli noe salgssuksess, som man kan få inntrykk av ved å lese artikkel og overskrift.

 

UMPC'er har nok en stor fremtid, men da må de bli langt mer gjennomført enn Shift. En spennende start er det i hvert fall.

 

Og forresten har vel N800 gjort det minst like bra som forventet, eller?

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Never gonna happen.

 

Sorry, men folk vil ha enkle og kjappe devices.. (og at de ikke er like store som J.R.R. Tolkiens samlede verker hjelper også på helhetsinntrykket :)

 

PS! Man skal alltid ta analyseselskaper (som basicly får penger for å fortelle folk det de ønsker å høre) med en stor neve salt. :)

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
<Sorry, men folk vil ha enkle og kjappe devices..

 

Nja, har alltid syntes at film på noe mindre enn 5" skjerm er meningsløst. Store tver selger jo som et uvær selv med priser godt over 20 000.

9495469[/snapback]

Eh, ok - kan du være så snill å forklare meg hvordan i all verden det du skrev er et svar på det jeg skrev? "Folk kjøper store TVer" som et svar til "Folk vil ha enkle og kjappe devices"? Jeg mener.. whaaat?! :)

Lenke til kommentar

Ideen om å samle mail og andre daglige digitale nødvendigheter i en liten dings er nok ikke så dum. Men å lage en "miniatyrPC" tror jeg er mindre smart. Blir for mye graps på en for liten skjerm.

 

Om man skal ha en liten dings, så må grensesnittet tilpasses til størrelsen. Her er iPhone et godt eksempel, og jeg trenger ikke være profet for å si at den kommer til å selge flere enheter en HTC Shift.

Lenke til kommentar
Never gonna happen.

 

Sorry, men folk vil ha enkle og kjappe devices.. (og at de ikke er like store som J.R.R. Tolkiens samlede verker hjelper også på helhetsinntrykket :)

 

PS! Man skal alltid ta analyseselskaper (som basicly får penger for å fortelle folk det de ønsker å høre) med en stor neve salt. :)

9494046[/snapback]

 

Det er derfor mobiltelefoner har blitt mer komplekse batteri-slukende og trege? Personlig synes jeg disse UMPC-ene faller litt imellom to stoler, mellom en en ultraportabel PC og en avansert mobil, så ser jeg ikke så veldig mye vits med å ha noe, men jeg kan ta feil (det er forøvrig verd å merke seg at sånne bitte små PCer har eksistert lenge, uten å være noen stor suksess)

 

AtW

Lenke til kommentar

en annen sak er at dem er fordømt vanskelig å få tak i.

 

pr dags dato er det vel bare komplett som selger en model, fra asus.

 

utover det må en til expansys eller annet, som sender over hele verden iirc.

 

sony drev lenge på med å lage små datamaskiner, men dem ble sjeldent solgt utenfor japan.

og det var før microsoft kom på banen med origami...

 

det er høna og egget atter en gang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...