Gå til innhold

Telenor lover super-3G-krig mot Netcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende! NetCom lover gratis surfing for kr. 99,- på kveldstid og i helgen. Dette var et svar på Telenors tilbud som var omtrent likt, men til 299,- kr. La oss håpe dette fortsetter.

 

Og la oss håpe at de tar til vett og tilbyr en litt dyrere løsning for dem av oss som vil ha fast pris data-trafikk hele døgnet (ikke bare i helgene og kveldene).

Lenke til kommentar

Flott med mer konkurranse. Håper de mindre aktørene også følger opp (greit nok at de ikke har HDSPA, men prisen på datatrafikk burde senkes dramatisk!).

 

Men Telenor kunne ikke si noe om når de vil sette igang med denne konkurransen? Er det et tegn på at vi må vente lenge? Hvis ikke ville de vel tross alt ha gitt oss en dato? ...

Lenke til kommentar
hvem har egentlig bruk for 1-2mbit på mobilen?

9375651[/snapback]

Nå er vel HSDPA beregnet på de som bruker mobilen som modem eller de som har et eget HSDPA kort på PC'n.

9375920[/snapback]

ja det har jeg sjønt, for det skal litt til for å ha bruk for dette på mobilen. Men uansett støtter jeg heller en fulverdig 3g utbygelse istede for en oppgradering. En dag skal jo gsm nette skrus av slik som det alerede er gjort i blant annet japan

Lenke til kommentar
hvem har egentlig bruk for 1-2mbit på mobilen?

9375651[/snapback]

Nå er vel HSDPA beregnet på de som bruker mobilen som modem eller de som har et eget HSDPA kort på PC'n.

9375920[/snapback]

ja det har jeg sjønt, for det skal litt til for å ha bruk for dette på mobilen.

9376119[/snapback]

Neida, men man trenger en litt mer avansert telefon enn en 13-på-dusinet SE eller Nokia... ;)

 

 

Og 3G nettet er vel på i Japan?

Lenke til kommentar
Spennende! NetCom lover gratis surfing for kr. 99,- på kveldstid og i helgen. Dette var et svar på Telenors tilbud som var omtrent likt, men til 299,- kr. La oss håpe dette fortsetter.

 

Og la oss håpe at de tar til vett og tilbyr en litt dyrere løsning for dem av oss som vil ha fast pris data-trafikk hele døgnet (ikke bare i helgene og kveldene).

9370039[/snapback]

 

Det finnes jo hos Netcom, det er bare at jeg syns det koster mer enn det smaker. 99 kr er perfekt og billig for Fritid tjenesten syns jeg. Rundt det dobbelte kunne jeg betalt for å få det hele døgnet, men ikke 499 som det koster for hele døgnet.

Lenke til kommentar
hvem har egentlig bruk for 1-2mbit på mobilen?

9375651[/snapback]

Nå er vel HSDPA beregnet på de som bruker mobilen som modem eller de som har et eget HSDPA kort på PC'n.

9375920[/snapback]

ja det har jeg sjønt, for det skal litt til for å ha bruk for dette på mobilen.

9376119[/snapback]

Neida, men man trenger en litt mer avansert telefon enn en 13-på-dusinet SE eller Nokia... ;)

 

 

Og 3G nettet er vel på i Japan?

9379770[/snapback]

3g er eneste valget i japan!

Det vill si gsm telefoner også de med edge vill ikke fungere... så apple iphone er vell ikke så populært som telefon i japan :p

Lenke til kommentar
Spennende! NetCom lover gratis surfing for kr. 99,- på kveldstid og i helgen. Dette var et svar på Telenors tilbud som var omtrent likt, men til 299,- kr. La oss håpe dette fortsetter.

 

Og la oss håpe at de tar til vett og tilbyr en litt dyrere løsning for dem av oss som vil ha fast pris data-trafikk hele døgnet (ikke bare i helgene og kveldene).

9370039[/snapback]

 

Det finnes jo hos Netcom, det er bare at jeg syns det koster mer enn det smaker. 99 kr er perfekt og billig for Fritid tjenesten syns jeg. Rundt det dobbelte kunne jeg betalt for å få det hele døgnet, men ikke 499 som det koster for hele døgnet.

9381915[/snapback]

det er horibelt. Og de fleste surfer jo på ettermiddagen/kveld/natt og i helgene... så det er egnetlig det beste valget...

Lenke til kommentar
Ja, jeg er enig i at 200-300 kr burde være nok for et "heldøgnsabonnement". Men Telenor har jo lagt seg på 300 kr for "fritidsabonnementet"...  :ermm:

9383163[/snapback]

 

Hadde vært utrolig bra vist Netcom klinka til og la "helgdøgsnabonnement" prisen hakket under Telenors fritisabonnement. Men trviler på det skjer

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...