Gå til innhold

Amobil griller kundeservice: Del 10


Anbefalte innlegg

Alle operatørene tilbyr kundeservice over e-post, men ikke sett penger på at du får svar med det første.

 

Les mer

 

Edit: Vi har blitt gjort oppmerksom på at Chess har slitt med tekniske problemer med e-posten sin i perioden vi gjennomførte testen, noe de også har opplyst om på hjemmesidene sine. Tekniske problemer er ikke dårlig kundeservice, og vi har derfor fjernet det sure fjeset her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er alt for dårlig at to så store bedrifter som Chess og Netcom ikke kan klare å svare på 3 dager :no:

9358811[/snapback]

 

 

Må amobil bli bedre til å leite etter info

 

Dette kunne de ringt og spurt også :-)

 

Student tilbudet ligger ute og heter så meget som Chess Community.

 

kr 0 i mnd

Kr 0 i portering

Etablering Kr 0

Min pr. Kr 0,49

Start avgift pr samtale kr 0,69

sms kr 0,49

mms kr 1,59

 

Minimum faktura beløp 69 kroner i mnd.

Så det er en mange :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown: og mange :(:(:(:(:(:( til AMOBIL for dårlig undersøkelse og dårlig måte å finne opplysning for studenter.

 

Finnes også webside www.studnet.no for å finne masse tilbuder for studenter.

:tease:

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er alt for dårlig at to så store bedrifter som Chess og Netcom ikke kan klare å svare på 3 dager :no:

9358811[/snapback]

 

 

Må amobil bli bedre til å leite etter info

 

Dette kunne de ringt og spurt også :-)

 

Student tilbudet ligger ute og heter så meget som Chess Community.

 

kr 0 i mnd

Kr 0 i portering

Etablering Kr 0

Min pr. Kr 0,49

Start avgift pr samtale kr 0,69

sms kr 0,49

mms kr 1,59

 

Minimum faktura beløp 69 kroner i mnd.

Så det er en mange :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown: og mange :(:(:(:(:(:( til AMOBIL for dårlig undersøkelse og dårlig måte å finne opplysning for studenter.

 

Finnes også webside www.studnet.no for å finne masse tilbuder for studenter.

:tease:

9359396[/snapback]

 

tror nok du har misforstått poenget

Endret av heidundrades
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er alt for dårlig at to så store bedrifter som Chess og Netcom ikke kan klare å svare på 3 dager :no:

9358811[/snapback]

 

 

Må amobil bli bedre til å leite etter info

 

Dette kunne de ringt og spurt også :-)

 

Student tilbudet ligger ute og heter så meget som Chess Community.

 

kr 0 i mnd

Kr 0 i portering

Etablering Kr 0

Min pr. Kr 0,49

Start avgift pr samtale kr 0,69

sms kr 0,49

mms kr 1,59

 

Minimum faktura beløp 69 kroner i mnd.

Så det er en mange :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown: og mange :(:(:(:(:(:( til AMOBIL for dårlig undersøkelse og dårlig måte å finne opplysning for studenter.

 

Finnes også webside www.studnet.no for å finne masse tilbuder for studenter.

:tease:

9359396[/snapback]

 

Fint at du går glipp av hele poenget med testen.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er alt for dårlig at to så store bedrifter som Chess og Netcom ikke kan klare å svare på 3 dager :no:

9358811[/snapback]

 

 

Må amobil bli bedre til å leite etter info

 

Dette kunne de ringt og spurt også :-)

 

Student tilbudet ligger ute og heter så meget som Chess Community.

 

kr 0 i mnd

Kr 0 i portering

Etablering Kr 0

Min pr. Kr 0,49

Start avgift pr samtale kr 0,69

sms kr 0,49

mms kr 1,59

 

Minimum faktura beløp 69 kroner i mnd.

Så det er en mange :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown: og mange :(:(:(:(:(:( til AMOBIL for dårlig undersøkelse og dårlig måte å finne opplysning for studenter.

 

Finnes også webside www.studnet.no for å finne masse tilbuder for studenter.

:tease:

9359396[/snapback]

 

På onsdag sendte vi en e-post til operatørene, for å sjekke responstiden hos de forskjellige. Denne uken er det altså ikke selve svaret på spørsmålet vårt som er det viktigste, men hvor lang tid kundeservice har brukt på å sende oss en tilbakemelding.

 

Ukens spørsmål: Jeg har i dag Combitel Student som mobilabonnement,

og lurte på om dere har noen studenttilbud? Isåfall, hvordan er prisene i forhold til Combitel sine?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, på mail- support synes jeg fikk et ganske raskt svar av Telenor i forrige uke. Da fikk jeg et hyggelig svar etter et par timer etter jeg sendte inn henvendelsen min.

 

Når jeg hadde NetCom så var vanlig vente tid ofte alt fra 2 til 8/9 virkedager før jeg fikk svar. Hvis jeg fikk et svar da. Et moment som jeg vektla mye når jeg skifta operatør.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hei.

 

Kan du gi et estimat av hvor mange sms/mms det er snakk om pr dag?

Denne talereklamen, vil det føre til at det tar lengre tid fra du slår telefonnummeret du skal ringe til, til du faktisk får svar? dvs at du ikke kobles videre før du har hørt reklamesnutten...

Hei, jeg har hatt abonnementet siden 21. og har ennå ikke sett eller hørt noe til reklame..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

hallo! flere som har fått brev fra advokatfirmaet sylte? de påstår jeg skylder de 600 kroner som jeg hadde utestående fra killbill da nutel gikk konkurs :wallbash: jeg har selv passet på å ikke overskride den 500 minutters grensen, og oversteg kanskje sms grensen med noen hundre sms. hvordan får de dette til å bli 600 når prisene skulle være slik:

 

Årsavgift Kr. 399,-

Månedsavgift Kr. 0,-

Bindingstid Ingen

500 gratis ringeminutter / mnd.

inkludert oppstart utover 500 min - 0,79 pr.min. -

oppstart pr. sam. kr. 0,69

1000 gratis SMS / mnd utover 1000 SMS - 0,39 pr. sms

MMS 1,99 pr. MMS

3G/GPRS 14,99 pr. MB

Videosamtale 2,79 pr. min - oppstart pr. sam. 0,99

 

????

 

:woot:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...