Gå til innhold

10 spillere på nett i FIFA 08 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor de kan ikke implementere støtte for 11 spillere med en gang, det burde virkelig EA klare. Noe sier meg at de forsøker å melke dette konseptet også. Men ikke misforstå, jeg elsker FIFA.

9336148[/snapback]

 

Noe sier meg at EA har melket FIFA-merkevarenavnet i 10 år nå, ikke at hver utgave har vært veldig dårlig, men noen av utgavene har absolutt ført til tilbakeskritt.

Lenke til kommentar

Oioi, styre en enkelt spiller hele kampen og kamera følger ham. Nok en feature FIFA tar fra PES.

 

Jeg skal prøve FIFA denne gangen også. Jeg gir det en oppriktig sjanse hver gang, men synes de har skuffet meg de siste, tja, sju årene. Men denne nye nettverksbiten høres genial ut.

 

Håper PES "stjeler" fra FIFA denne gangen og lar maaange spille sammen over nettet, det høres blodfett ut!

Lenke til kommentar
Oioi, styre en enkelt spiller hele kampen og kamera følger ham. Nok en feature FIFA tar fra PES.

 

Jeg skal prøve FIFA denne gangen også. Jeg gir det en oppriktig sjanse hver gang, men synes de har skuffet meg de siste, tja, sju årene. Men denne nye nettverksbiten høres genial ut.

 

Håper PES "stjeler" fra FIFA denne gangen og lar maaange spille sammen over nettet, det høres blodfett ut!

9337487[/snapback]

 

Og PES var først med dette? Eh, nei :)

 

Player Manager på Amiga... Mitt favorittspill :)

Lenke til kommentar

Dette kan bli laggete :)

Skjønner ikke hvorfor de kan ikke implementere støtte for 11 spillere med en gang, det burde virkelig EA klare. Noe sier meg at de forsøker å melke dette konseptet også. Men ikke misforstå, jeg elsker FIFA.

9336148[/snapback]

Hvorfor 11? Må da være fryktelig kjedelig for den som er keeper.

Lenke til kommentar
Dette kan bli laggete :)
Skjønner ikke hvorfor de kan ikke implementere støtte for 11 spillere med en gang, det burde virkelig EA klare. Noe sier meg at de forsøker å melke dette konseptet også. Men ikke misforstå, jeg elsker FIFA.

9336148[/snapback]

Hvorfor 11? Må da være fryktelig kjedelig for den som er keeper.

9340951[/snapback]

Det er vell nok å gjøre som keeper på fotball spill?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...