Gå til innhold

Svensk lap-top PC til kr 863


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det går ann å få kjøpt den i norge også, gikk videre i de linkene du ga over og kom frem til 903.96 NOK.

 

Key Features:

Intel® Celeron 1.5 GHz CPU

14" Widescreen X-bright LCD

256 MB Ram memory

40 GB Hard Drive

802.11g Wireless LAN

Optimized Linux operating system

Pre-installed office and multimedia applications

 

 

Koster 400-500kr i nettbutikker for en 1024mb rambrikke til den der og da blir den ikke så veldig dårlig.

Endret av experten
Lenke til kommentar

Bra tiltak av svenskene!

 

Kan lønne seg å betale i USD, siden dollaren er så lav, og du vil få bedre kurs ved betaling.

 

Husk at du må betale mva på hele beløpet, inkl frakt siden det er over 200,-.

Hvis du ikke får dem til å markere det som en gave haha (Den er faktisk lovlig da pga verdien er under 1000 :p)

Endret av Makky
Lenke til kommentar
Ser ut som det går ann å få kjøpt den i norge også, gikk videre i de linkene du ga over og kom frem til 903.96 NOK.

 

Key Features:

Intel® Celeron 1.5 GHz CPU

14" Widescreen X-bright LCD

256 MB Ram memory

40 GB Hard Drive

802.11g Wireless LAN

Optimized Linux operating system

Pre-installed office and multimedia applications

 

 

Koster 400-500kr i nettbutikker for en 1024mb rambrikke til den der og da blir den ikke så veldig dårlig.

9143026[/snapback]

 

Slik jeg forstod det, så sendes den fra Brasil.

Flagget er der bare for å vise norsk valuta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Kan lønne seg å betale i USD, siden dollaren er så lav, og du vil få bedre kurs ved betaling.

 

9143069[/snapback]

 

Det har du helt rett i - xe.com gav meg midrangepriser på ca. 869kr.

 

I tillegg leveres maskinen med norsk tastatur - blir spennende å se om dette er et reelt produkt..

Lenke til kommentar

Takker Dere alle for svar.

 

Da er jo ikke denne maskinen noe "søppel", som jeg trodde.

 

Selvom specs, virket ok. I og med at ram / minne er så billig, hvorfor ikke.

 

Lurer litt på hvordan den ville blitt med en større HD og uten OS ?, siden jeg har flere lovlige XP Home lisenser liggende ?

 

Så at det gikk ann å få med Norsk tastatur

 

Visst Dere ser noen grunn til ikke å bestille en slik en, vennligst gi beskjed.

 

Og ser der andre ting, som jeg ikke ser (med tanke på at jeg ikke har noen laptop erfaring selv, bortsett fra bruk), så setter jeg også stor pris på det.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar

oi....

 

sleng inn en 512 brikke og en 120 - 160 GB harddisk, så har du jo en gulle god pc! =D jeg ser faktisk ikke en eneste god grunn til å ikke kjøpe maskinen, du får utrolig mye igjen for pengene... eneste jeg er litt usikker på er om noen har prøvd å bestille å faktisk fått maskinen ^_^ kan virke litt som ett "for godt til å være sant" produkt... =P

 

Er også litt spent på byggekvaliteten på denne maskinen.. om den faktisk fungerer og ikke er helt 100% jalla er dette en STOR nyhet på data fronten i mine øyne =D

Lenke til kommentar

Kjøper en etter 8.august får lønn da.

 

Kan nok spille 1.6 eller noe i den duren.

 

Får veldig mange trådløse koblinger her i hjemmet, så er vel bare å koble seg opp.

 

Dette er jo helt genialt, hvor kan jeg kjøpe nye rambrikker til en laptop (som passer) og hvordan bytter/legger til en rambrikke i en laptop? :s

Lenke til kommentar
Det er en lang tråd om denne på sweclockers: http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...30&pagenumber=1

9144304[/snapback]

 

Det mest interessante innlegget derfra akkurat nå:

 

Liten sammanfattning igen om det som är konstigt, om det fortfarande är de som inte är övertygade, eller behöver hjälp att övertyga andra:

 

Så det är inget konstigt att detta "företag" som ska revolutionera marknaden bara finns som ett enskilt företag och ett £1-företag på en anonym adress i England?

Det är inget konstigt med att MK och Infocare inte kände till företaget i början för att det gick för snabbt?

Det är inget konstigt med att de skriver på hemsidan att moms och skatter inte ingår, men att han säger att det gör det på forumet?

Det är inte konstigt att de ska få allt att gå ihop, och dessutom tjäna pengar när de får in 800 kr per dator, inklusive gratis frakt?

Det är inget konstigt att de försöker dölja sitt brokiga förflutna på hemsidan, det vill säga att alla företag de varit inblandade i har antingen blivit avregistrerade, likviderade eller gått i konkurs, men att det på hemsidan är gällande att allt har varit 100% lyckat?

Det är inte konstigt att de skriver på hemsidan att de har fabriker i Brasilien och sedan förnekar det?

Det är inte konstigt att det inte finns ett enda bevis på att datorerna existerar?

Det är inte konstigt att leveranstiden är upp till åtta veckor?

Är det inte konstigt att de ”samarbetspartners” som ”annonserade” på dras hemsida har begärt att deras banners ska tas bort eftersom de aldrig haft något med företaget att göra?

Är det inte konstigt att de snott en _helt irrelevant_ Terms of Use & Privacy Policy från Apple och använder sig av på sin hemsida?

Är det inte konstigt att de behövt stänga av alla kontaktmöjligheter via telefon? Är det inte konstigt att Valdi tycker att man inte behöver betala skatter och arbetsgivaravgifter?

Är det inte konstigt att personen bakom allt detta varken har inkomst eller något kapital?

Är det inte konstigt att de gör reklam för Windows Live Messenger som en service, när deras datorer kör Linux?

Är det inte konstigt att allt detta sker i semestertider när det är svårt att verifiera saker och ting?

Är det inte konstigt att Asus, som är en av väldens största tillverkare av bärbara datorer är stolta över att de lyckats bygga en dator för $200 med extremt mycket sämre komponenter, och att det var en toppnyhet för bara en månad sedan?

Om inte varje punkt ovan är konstig i sig, är det inte konstigt när man kombinerar alla fakta att det är så mycket konstigheter totalt sett?

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er en lang tråd om denne på sweclockers: http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...30&pagenumber=1

9144304[/snapback]

 

Det mest interessante innlegget derfra akkurat nå:

 

Liten sammanfattning igen om det som är konstigt, om det fortfarande är de som inte är övertygade, eller behöver hjälp att övertyga andra:

 

Så det är inget konstigt att detta "företag" som ska revolutionera marknaden bara finns som ett enskilt företag och ett £1-företag på en anonym adress i England?

Det är inget konstigt med att MK och Infocare inte kände till företaget i början för att det gick för snabbt?

Det är inget konstigt med att de skriver på hemsidan att moms och skatter inte ingår, men att han säger att det gör det på forumet?

Det är inte konstigt att de ska få allt att gå ihop, och dessutom tjäna pengar när de får in 800 kr per dator, inklusive gratis frakt?

Det är inget konstigt att de försöker dölja sitt brokiga förflutna på hemsidan, det vill säga att alla företag de varit inblandade i har antingen blivit avregistrerade, likviderade eller gått i konkurs, men att det på hemsidan är gällande att allt har varit 100% lyckat?

Det är inte konstigt att de skriver på hemsidan att de har fabriker i Brasilien och sedan förnekar det?

Det är inte konstigt att det inte finns ett enda bevis på att datorerna existerar?

Det är inte konstigt att leveranstiden är upp till åtta veckor?

Är det inte konstigt att de ”samarbetspartners” som ”annonserade” på dras hemsida har begärt att deras banners ska tas bort eftersom de aldrig haft något med företaget att göra?

Är det inte konstigt att de snott en _helt irrelevant_ Terms of Use & Privacy Policy från Apple och använder sig av på sin hemsida?

Är det inte konstigt att de behövt stänga av alla kontaktmöjligheter via telefon? Är det inte konstigt att Valdi tycker att man inte behöver betala skatter och arbetsgivaravgifter?

Är det inte konstigt att personen bakom allt detta varken har inkomst eller något kapital?

Är det inte konstigt att de gör reklam för Windows Live Messenger som en service, när deras datorer kör Linux?

Är det inte konstigt att allt detta sker i semestertider när det är svårt att verifiera saker och ting?

Är det inte konstigt att Asus, som är en av väldens största tillverkare av bärbara datorer är stolta över att de lyckats bygga en dator för $200 med extremt mycket sämre komponenter, och att det var en toppnyhet för bara en månad sedan?

Om inte varje punkt ovan är konstig i sig, är det inte konstigt när man kombinerar alla fakta att det är så mycket konstigheter totalt sett?

9145441[/snapback]

Du sier noe der, det er jo en viss sjans for at det er en bløff, svindel osv.

 

Noen i den svenske tråden som i det hele tatt har mottatt pc'en?

Lenke til kommentar

Jada, jeg skal holde folket oppdatert.

Fikk umiddelbart etterpå epost der bestillingen er bekreftet.

 

Utover det gidder ikke jeg å spekulere, kommer det noe i posten bestiller jeg flere, kommer det ingenting kontakter jeg Visa.

 

Veldig enkelt, for å spekulere rundt dette blir bare tull.

Lenke til kommentar
Jada, jeg skal holde folket oppdatert.

Fikk umiddelbart etterpå epost der bestillingen er bekreftet.

 

Utover det gidder ikke jeg å spekulere, kommer det noe i posten bestiller jeg flere, kommer det ingenting kontakter jeg Visa.

 

Veldig enkelt, for å spekulere rundt dette blir bare tull.

9145557[/snapback]

Joda du har rett i det. Nå som pc'en er blitt ganske kjent er det heller ingen lett vei tilbake for dem heller.

 

Si ifra vis du får billig-lappisen

Lenke til kommentar
Jada, jeg skal holde folket oppdatert.

Fikk umiddelbart etterpå epost der bestillingen er bekreftet.

 

Utover det gidder ikke jeg å spekulere, kommer det noe i posten bestiller jeg flere, kommer det ingenting kontakter jeg Visa.

 

Veldig enkelt, for å spekulere rundt dette blir bare tull.

9145557[/snapback]

 

He he da klarte de iallefall å lure deg .. om du leter å leser litt ang dette firmaet å har litt i hodet så skjønner vel alle at dette er en gedigen bløff.. man behøver ikke engang spekulere på en sånn opplagt ting

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...