Gå til innhold

Ny nettbasert virusskanner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker lovende det,  har bare gode erfaringer med NOD32

 

Men går det ikke uhyggelig tregt å scanne over nett i forhold til fra installert programvare?

 

Har scannet fra Panda tidligere, men er så lenge siden

9006552[/snapback]

 

Helt enig, Nod32 er knall :thumbup:

 

Eneste antivirus programmet jeg har vært borti som ikke spiser megahertz og ram til frokost,middag og kvelds.

Lenke til kommentar
Virker lovende det,  har bare gode erfaringer med NOD32

 

Men går det ikke uhyggelig tregt å scanne over nett i forhold til fra installert programvare?

 

Har scannet fra Panda tidligere, men er så lenge siden

9006552[/snapback]

 

Helt enig, Nod32 er knall :thumbup:

 

Eneste antivirus programmet jeg har vært borti som ikke spiser megahertz og ram til frokost,middag og kvelds.

9006752[/snapback]

Enig, Enig :D

Lenke til kommentar
Skal teste den nå :)

 

Hadde fra før bare prøvd Housecall sin nett-virus-scanning fra TrendMicro.

 

På maskinen har jeg avast fra før, men vurderer NOD32 eller kanskje gå tilbake til Norton?

9007369[/snapback]

 

Kjør NOD32. Hvis du betaler med Islandske kroner akkurat nå så får du en ett-års-lisens for under 200 kroner. :p

Lenke til kommentar
Men går det ikke uhyggelig tregt å scanne over nett i forhold til fra installert programvare?

Filene dine blir jo ikke sendt over nett da ;)

 

Det fungerer omtrent på samme måte som et vanlig antivirus-program, bortsett fra at scanningen foregår gjennom en browser. Ulempen er at det er mer tungvint, og du får heller ikke realtime-scanning. Så om man bruker et OS som er utsatt for virus, bør man ha et skikkelig antivirus-program installert i tillegg.

Lenke til kommentar

Får å få testet den i Vista, måtte jeg kjøre IE som Admin (høreklikk IE-snarveien og velg Kjør som Administrator).

 

Måtte lese FAQ'en først, syns det kunne vært gitt info om dette av ESET ved hjelp av en browser-sjekk, da får man også vite OS-plattform.

Lenke til kommentar
Bruker selv KUN Nod 32 på mine maskiner og kunne ikke vært mer fornøyd. Virkelig knallprogram!

9006572[/snapback]

Hei.

Har du prøvd AVG, eg har AVG på mine maskiner. Må prøve NOD på min neste maskin? Leser her at er mangen som er fornøyd med NOD?

9010457[/snapback]

 

Jeg har installert AVG på et par maskiner som jeg har fikset, og synes det er et bra og enkelt program :)

 

Men selv bruker jeg bare NOD32, da det bruker lite arbeidskraft, oppdaterer seg automatisk ofte, plager meg ikke med noen beskjeder og føler meg tryggest med det.

Lenke til kommentar

Your browser is not supported

 

Håper de får en firefox-extension e.l. snart.

 

Jeg har Nod32, jeg har 16715366 dager igjen, å må si at det er absolutt det best anti virus programmet jeg noen gang har hatt. Anbefales!

9009600[/snapback]

 

Kan du overføre noen dager til meg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...