Gå til innhold

Amobil griller kundeservice - Del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde du alle mobiloperatører kunne fortelle deg hva super-3g er? Tro om igjen.

 

Les mer

8928526[/snapback]

 

 

Dette vil jeg mer enn gjerne svare på :D

JEg vet at alle mobil operatørene vet om dette men det er ikke nødvendig at alle konsulentene vet dette, kan være at mange av dem er nybegynnere og er på opplæring.

 

:w00t: WHAT ?

:tease:

Tror meste parten av kundene kommer med masse spørsmåler som er skrevet i bruker håndboken til mobilene så FORNUFT hjepler mye i å bruke den og selvfølgelig LES VILLKÅRNENE :tease:

Lenke til kommentar

Ser egentlig for meg telenor's variant som noe mer alla dette:

 

"Jeg setter deg over til dataavdelingen"

*Sette samtalen på HOLD, løpe og finne en eller annen i lokalet som man vet har peil, vente til denne er ferdig med sin samtale, forklare saken, løpe tilbake igjen, sette over til denne personen*

"Hei, du har kommet til dataavdelingen"

 

:p

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hvorfor noen synes det er interessant å spørre selskapene om dette, men husk at folk på kundesentra ikke sitter der for å snakke om alle mulige fremtidige teknologier de ennå ikke har lansert! Det skulle bare mangle at NetComs kundeservice klarer å svare på noe de har skrytt av at de har. Jeg foreslår at man ringer igjen når det faktisk er lansert hos de andre operatørene. Etter min mening kan man like gjerne rnge rundt og spørre hva de kan om HSUPA eller lignende.

Lenke til kommentar
Synst da virke håpløst tilfeldig detta her... ALLE operatørane kan jo ha ein nyansatt som tar telefonen...

Ka med å spørra fem spørsmål, fem ganger til hver operatør? Då får ein iallefall en slags statistikk.

8932686[/snapback]

 

Vel, hvis en nyansatt tar telefonen uten å kunne svare skikkelig viser det at opplæringen på kundeservice bør forbedres og er ingen unnskyldning. Legg videre merke til at denne artikkelen kalles for "del 1", ergo vil det komme fler spørsmål til kundeservice i løpet av sommeren før man kan lage en "slags statistikk" som du nevner.

Lenke til kommentar

Virker som mange kan trenge et kurs om dette og andre ting. Jeg synes at det er ganske dårlig at kundeservice ikke vet dette. De skal jo tross alt kunne svare på det meste kunden spør om, og da hjelper det ikke at en ikke vet.

Skjerpings, sier jeg bare. :)

 

Forresten: hva er del 2, siden dette er del 1?

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Makan til idiotisk test.

 

Ethvert brødhue der ute, og da spesielt amobils journalister burde vite at kundeservice kommer HELT an på hvem man møter i andre enden.

 

Kundebehandlere er mennesker, og det er litt som å gamble når man ringer til kundeservice - enten får man en med allsidig kunnskap eller ei.

 

Dette gjelder alle kundeservice der ute forøvrig. =)

Lenke til kommentar
Makan til idiotisk test.

 

Ethvert brødhue der ute, og da spesielt amobils journalister burde vite at kundeservice kommer HELT an på hvem man møter i andre enden.

 

Kundebehandlere er mennesker, og det er litt som å gamble når man ringer til kundeservice - enten får man en med allsidig kunnskap eller ei.

 

Dette gjelder alle kundeservice der ute forøvrig. =)

8939199[/snapback]

 

Jeg syntes ikke denne testen er idiotisk. Den er selvfølgelig ikke vitenskaplig, men så lenge Amobil fortsetter med å stille flere spørsmål til kundeservice hos de utvalgte operatørene så kan de over tid skape et bilde av hvilken servicenivå de holder.

 

Jeg ønsker ikke at kundeservice til min operatør kun er basert på "hit & miss" over hvem jeg treffer på, men derimot at alle sammen holder en viss kompetanse til å behandle mine henvendelser. Dette går på kvalitet på opplæring og vedlikehold av kunnskap hos kundebehandlere etter hvert som teknologi og tjenester endrer seg over tid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...