Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til god venninne!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yo.

Ei god venninne av meg har bursdag snart. Tenkte jeg skulle kjøpe noe fint til hu. Har kjent hu i 1 år snart, og var kjempe forelska i hun en god stund. Så vil gjerne at det skal være noe fint da. Pris 0-400kr ca!

Bring it on!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yo.

Ei god venninne av meg har bursdag snart. Tenkte jeg skulle kjøpe noe fint til hu. Har kjent hu i 1 år snart, og var kjempe forelska i hun en god stund. Så vil gjerne at det skal være noe fint da. Pris 0-400kr ca!

Bring it on!

8914213[/snapback]

Alder? Siden du poster i sex og samliv må du virkelig tenke på noe kinky? :)

Skrevet
Yo.

Bring it on!

8914213[/snapback]

Alder? Siden du poster i sex og samliv må du virkelig tenke på noe kinky? :)

8914227[/snapback]

Dammit :p Hvor skulle jeg posta da? Anyways,hu blir 16.

Skrevet (endret)
Hmm, et armbånd?

Eller gavekort på noe massasjegreier ;)

8914328[/snapback]

Eneste som skal gi dama di masasje er vell deg? ;-)

Moderne gaver bør jo være litt mer opplevelse, eller humor. Dere har vell kommet over den romantiske delen nå som dere er 1 år. :) Er selv 17 år og har vært sammen med dama i 4 år og får litt kjeft hvis jeg kjøper et smykke/armbånd også kalt juveler. :p

Opplevelses gaver slår alltid ann! :) Eller noe mer personlig selvsagt.

Endret av HoaXed
Skrevet

Jeg kjøpte en flaske Dior parfyme til en god veninne av meg.

Hu fikk masse parfyme som hu leverte tilbake, men beholdt Dior parfymen ;)

Tror Dior er populært... koster såvidt over 400kr

Skrevet

HoaXed, er jo ei veninne av han.. Ikke dama hans..

Men smykke/armbånd/ring eller parfyme slår alltid godt an hos kjærester, så hvorfor ikke gi det til en veninne? :p MÅ jo bare bli bra :D

Skrevet
HoaXed, er jo ei veninne av han.. Ikke dama hans..

Men smykke/armbånd/ring eller parfyme slår alltid godt an hos kjærester, så hvorfor ikke gi det til en veninne? :p MÅ jo bare bli bra :D

8916336[/snapback]

Aj. Hvem sier de har vært venniner i ett år? :p Da beklager jeg. Da kan du jo bli kjæreste med ho. Hvilken bedre gave kan man ikke gi en seg selv på et sølvfat? :p

Skrevet
Hmm, et armbånd?

Eller gavekort på noe massasjegreier ;)

8914328[/snapback]

Oooh. den er fin!

Ikke kjøp gavekort. TA HUN MED PÅ MASSASJE! ;)

Da får du noe ut av det og!

Gjest Guest
Skrevet

Fotlenke passer bra. Jeg kjøpte det til ei venninne en gang, fikk aldri gitt det til henne. Har det fortsatt.

Skrevet (endret)

Hva med et bilde av dere to med en pen ramme rundt? Uansett, ting som det er bedre å gi enn et rent objekt. Det viser at du virkelig bryr deg om henne

Endret av Comprade
Skrevet

Hos Gullsmeden har de et merke som heter Pilgrim. Mye fine og ikke så dyre smykker til jenter i tenårene. Kjæresten min ble veldig fornøyd da hun fikk et kjede på 7 månedersdagen i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...