Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vurderer ny bil med bakhjulstrekk


MaSo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør jeg foreslå en 1993 modell Subaru Legacy 2,2.

Jeg har en 1992 modell, og syns det er en kjempegod bil.

 

Litt kjedelig utseende syns mange, men kan såklart sprites opp med felger og div stasj. 2,2 litern på 136 hk drar greit og firhjulstrekk er morsomt å leke seg med på snø og grus. Massevis av komfort, masse utstyr, noen får man også med AC. Om du vil ha billig og bra 4wd med litt motor er det ikke mange alternativer (en sliten audi 80/90/100 quattro kanskje, men disse har ofte mye dyrere forsikring)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Flott innstilling på trådstarter! vi er ikke helt enige men ikke langt unna! Fransk er fy og forhjulstrekk er bare feil! Nå er det vel få franske biler med bakhjulstrekk da.. siste jeg kan huske var med bakhjulstrekk var vel 505.. men nå skulle vi prate om biler.. BMW har jo en god del biler som oppfyller kravene dine, men selv vil jeg påstå at disse billene er for "spesiellt intereserte" i tilleg har BMW en svakhet med toppene sine. Ellers har du jo en god del mercedes. Volvo 940 er jo en volvo uten noe spesiellt råne preg men det går vel kanskje mye på prinsipper her.. :) Ellers har du jo en god del kassebiler som hiace, h-100, L300 osv.. men kanskje ikke det du er ute etter, du finner jo også pick-up`er som er gode. Selv har jeg sett litt på en 1997 Opel Omega 2,5 V6 (2,0i 16v e fryktelig lat!, 2,0i fra omega a går bedre) som er en pen bil, god å kjøre og har bra drag, men en god del småplukk med disse.. Finner du en slik med klima og skinn er det en pen bil! men vær obs på rust

Lenke til kommentar

BMW E 34 5serie, eller E 30, 36 3 serie?

Utrolig morsome biler å kjøre, og bunnsolide når du går for rekke seksern.

Hold deg unna biler fra før 87, da var det mye tull.

Bør helst være fra 91 og opp pga da kom dem nye sekserne.

 

Edit: E 30 blir uaktuelt siden du vil ha en nyere enn 92.

(Eneste E 30 etter 92 var noen stasjonsvogner + noen få M3)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
BMW E 34 5serie, eller E 30, 36 3 serie?

Utrolig morsome biler å kjøre, og bunnsolide når du går for rekke seksern.

Hold deg unna biler fra før 87, da var det mye tull.

Bør helst være fra 91 og opp pga da kom dem nye sekserne.

 

Edit: E 30 blir uaktuelt siden du vil ha en nyere enn 92.

(Eneste E 30 etter 92 var noen stasjonsvogner + noen få M3)

8894354[/snapback]

 

 

mye tull før 87? hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

Personlige erfaringer, kamerater med slike biler. Hva Jensen Auto på Økern i Oslo har av erfaringer, generelt hva jeg har hørt.

Det var problemer med topper og forgasser på 6 sylindra motorer mellom 80-85(86)

 

Fettern min hadde 2stk 535, en annen kamerat den tredje.

Masse tull med dem. Noen 86 modeler har den nye 6 sylindra motoren, og er ok. Men dette er en motor som igjen ble forandret igjen i 90-91.

Eksempel er 325 motoren forandret fra 170 til 193 hk. Ny teknologi med vanos og ny topp. Denne motor typen har flere ganger blitt annsett som noe av verdens beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...