Gå til innhold

For E700 var ikke død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Vekten er også vesentlig redusert, og M300 blir med sine små 64 gram én av dagens letteste mobiltelefoner.

Trenger det virkelig vektlegges at telefonen faktisk bare er én av dagens letteste? :roll:

 

Ellers, søt liten sak.

Lenke til kommentar

Synd at det ikke er så mye som har forandret seg siden sist. Tror det hadde gjort seg med noen bedre spesifikasjoner. På den måten hadde de kanskje solgt mer og. Men det er sikkert noen som vil kjøpe telefonen fordi spesifikasjoner ikke har noe å si.

Får vente å se om den blir like stor suksess som M300. :)

 

Edit: Ja, jeg mente E700. :)

Morsomt med sånne skrivefeil, gitt.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
Synd at det ikke er så mye som har forandret seg siden sist. Tror det hadde gjort seg med noen bedre spesifikasjoner. På den måten hadde de kanskje solgt mer og. Men det er sikkert noen som vil kjøpe telefonen fordi spesifikasjoner ikke har noe å si.

Får vente å se om den blir like stor suksess som M300:)

8835971[/snapback]

 

Du mener som E700? ;)

Lenke til kommentar

Oi, oi, oi...*mimre, mimre*. Jeg var i sin tid en lykkelig eier av en E700. Og det var som å komme til himmelen etter å ha hatt en Panasonic GD68-eller-hva-det-var-den-het. :D

 

Men menyene var totalt ulogiske og ga meg nesten nervøse sammenbrudd. Flere ganger...... :(

 

Husker spesielt hvor imponert folk ble av den dengang sylskarpe skjermen, som jeg tror ville ha holdt seg selv i dag.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...