Gå til innhold

Total War: Hvilket Total War spill er best (m/tilleggspakker)


Hvilket Total War spill er best (m/tilleggspakker)  

85 stemmer

  1. 1. Hvilket Total War spill er best (m/tilleggspakker)

    • Shogun
      6
    • Medieval
      7
    • Rome
      44
    • Medieval II
      28


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rome Total War var det som fenget meg fra første stund. Spillet klarte å trollbinde meg og ga meg en føelse av tilstedeværelse. Det samme har dessverre ikke Medieval 2 Total War klart, det vil ikke si at jeg synes M2TW er et dårlig spill, det er heller omvendt. Men Rome Total War var på mange måter bedre fra første stund. Mens i Medieval 2 skal det godt gjøres å hente frem den samme føelsen en får når en spiller Rome Total War.

 

Bare synd at "Barbarian Invasion" for meg var en nedtur, det var en tilleggspakke som ikke fenget meg overhodet.

 

Samtidig lokker Medieval 2 meg bedre per dags dato. Det er på grunn av at middelalderen er en era som hele mitt liv har fenget meg og Medieval 2 får det til å se ut som middelalder. Bare synd det ikke får meg til å føle meg som om jeg er i middelalderen. En annen grunn er rett og slett at jeg syns grafikken er god, grafikken er ikke alt, det er jeg klar over. Men det er ikke lett å bevege seg tilbake til klonearmeene i RTW. Etter patch 1.2 har spillet blitt mye bedre attpåtil.

Lenke til kommentar
Men det er ikke lett å bevege seg tilbake til klonearmeene i RTW.

8851850[/snapback]

Samme her. Liker egentlig Shogun best, men klarer ikke grafikken lengre. Så jeg stemte M2TW

 

EDIT: Arrg! :wallbash: Jeg angrer. Prøvde Shogun igjen, og "best"-følelsen slo meg med en gang. Kan noen som egentlig vil stemme M2TW stemme Shogun, så stemmene blir rett?

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...