Gå til innhold

Ikke tatt imot vare fra gamezone.


Anbefalte innlegg

jeg bestillte ett spill fra gamezone for ca 3 uker siden, det står "Sendt" på gamezone sine sider, men jeg har ikke tatt imot spillet enda...

 

Men jeg har fått en betalingspåminnelse fra dem.

Noen som har vært borti dette tidligere?

evt som vet hvor snille de er med slikt?

 

 

Dette er første gangen jeg handler hos gamezone...

Ja, jeg har kontaktet gamezone, og venter på svar fra dem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fortelles jo ikke om det er registrert, men det tyder nok på at det IKKE er det. Uansett er det bare å melde til avsenderen at pakken (brevet) ikke er mottatt, så plikter de å skaffe deg en ny (dersom de ikke selv klarer å finne den forrige).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Betalte du med Visa kan du jo bruke chargeback. Men da må du vente litt lenger-

8697344[/snapback]

 

jeg har ikke betalt spillet enda, jeg bestillte med faktura, da dette var billigst...

regner med at det ordner seg hvis gamezone gjør noe med det, det jeg er mest skuffet over er at de faktisk ikke gjør noe, og jeg sendte inn dette tidlig i mai, da jeg fikk purring på regningen jeg ikke har betalt, da jeg verken har fått regningen eller spillet...

 

 

edit: er nok siste gangen jeg handler derifra, selv om de sikkert er helt greie, så ødelegger det mye for meg at jeg får sånne problemer første gangen jeg kjøper noe der

Endret av aklla
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

tenkte jeg skulle ha en liten oppdatering fra meg...

 

det har enda ikke skjedd noen ting, og det har nå godt over 1 mnd siden jeg har prøvde å kontakte dem sist...

Det er ihvertfall siste gang jeg handler fra dem, vurderer å anmelde forholdet eller kontakte forbrukerkontakt

Lenke til kommentar

nei, jeg bestillte som vanlig brev med faktura, som er den billigste måten å få det fraktet på

 

jeg hadde også sånn forsikring fra dem, og det står på deres sider om den forsikringen:

Forsikring mot tapte forsendelser som brevpost:

 

Om pakken forsvinner i posten og bestillingen er uten forsikring står ikke Posten eller avsender (Gamezone) ansvarlig for tapet.

Ved betalt forsikring hos oss er du derimot garantert varen levert innen 3 dager etter varen opprinnelig hadde ankommet.

 

Forsikring mot tapte forsendelser som servicepakke:

 

Forsvinner en servicepakke i posten vil kunden bli erstattet jfr. vegfraktsloven. Erstatning blir vanligvis betalt av posten innen 3 måneder etter pakken er meldt savnet. Forsikrer du pakken hos oss sender vi ny vare samme dag pakken er meldt savnet.

 

Denne ble meldt savnet for over 1 mnd siden, men fortsatt ikke hørt noe

 

Bestillingen:

 

1 x Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Kane Edition () kr. 449,00

---------

Brevpost (Raskeste måte) (samlet levering): kr. 39,00

Fakturagebyr: kr. 30,00

Forsikring: kr. 10,00

Totalt: kr. 528,00

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Vi har i det siste hatt store problemer med supportsystemet vårt, og har dermed ikke mottatt noe. Dette er selvfølgelig veldig synd, og vi beklager så mye for alt styret.

 

Ber alle som har problemer med å sende meg en mail på [ butikk at gamezone.no ] med kundenummer/ordrenummer og evt. beskrivelse av problemet, så skal jeg få tatt tak i det med en gang.

 

Mvh,

Alexander

GameZone

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har nå sendt min 22. sak inn på dette...

 

tørr å si at dere ikke burde handle fra gamezone, da det er ett helvete hvis noe går galt.

 

jeg har nå også sendt til butikk[at]gamezone.no.

Burde egentlig snakket med forbrukerrådet for lenge siden, men jeg er for opptatt til slike ting på dagtid :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...