Gå til innhold

Kom med dine tegninger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fikk inspirasjon til å tegne litt fra Bleach, kom med deres bleach tegninger :D Kan godt komme med fra andre serier :) Laster opp mine siden! bare husk DET SKAL VÆRE DERES :) Lets start!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heisann. Jeg har et par anime-lignende-tegninger hengende på døra mi. Tenkte jeg skulle legge en av dem inn her jeg da=)

Tegna dem vel for 5 år sida daså.. Gikk vel i 4.-5. klasse da :)

Jeje, Koos! ;)

post-123814-1177071435_thumb.jpg

Endret av Bittn
Skrevet
OMG :o HVORDAN I HELVETTE kalrte du det?

8429114[/snapback]

Han løftet blyanten, satte spissen mot arket, og førte den sakte bortover arket..

Skrevet

ja ser litt ut som en kopi tegning ^^ skal komme med ett par tegninger senere som en venn av meg har laget... han er dyktig :)

Skrevet
OMG :o HVORDAN I HELVETTE kalrte du det?

8429114[/snapback]

Han løftet blyanten, satte spissen mot arket, og førte den sakte bortover arket..

8429489[/snapback]

Hvis dere snakka om tegningen min, så er jeg en "hun" :)

Skrevet

Her er noen av mine, tegnet for en stund siden...

Meninga at dette skal forestille Shikamaru fra Naruto.. Ligna ikke så forferdelig men.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Image1.png

Balthier fra FFXII, ansiktet ble rart..

Image2.png

Ashe fra FFXII, ligna ikke i det hele tatt..

2007_0421tegning0020.png

En eller annen fyr.

2007_0421tegning0016.png

En havmann!

1.png
Skrevet (endret)
Noen selvlagde jeg fant fram:

Hoy, denne er gammal, gitt; men liker den spesielt godt - Suuu :wee:

:)

8433114[/snapback]

Den var veldig fin. :)

Har tegnet litt selv, men ikke så mye. Tegner som regel bare om jeg ikke har noe annet å gjøre. Dessverre er jeg ikke på langt nær god nok til å tegne orginale tegninger, så jeg holder meg som regel til fanart.

One Piece fanart. Tegnet for hånd med referanse fra bøkene, og så pyntet i Photoshop (lineart og ramme).

Monkey D. Luffy, en av verdens råeste figurer. Ikke lenge etter at jeg hadde lest de første bøkene ble jeg hektet, og ble nødt til å tegne litt fanart.

Monkey_D__Luffy_by_SteveBarkin.jpg

Helmeppo, Kaptein Morgans sønn. Denne ble jeg meget fornøyd med, sammen med den over. Personen er dog en skikkelig dritt. Hater han sterkt.

Helmeppo_by_SteveBarkin.jpg

Ben Beckman, derimot, ble ikke så bra. Hovedakelig er det nakken som irriterer, men diverse andre småfeil irriterer og. Tviler sterkt på at jeg gidder å gjøre noe med det, da. :p

One_Piece___Ben_Beckman_by_SteveBarkin.png

Invader Zim fanart, bakgrunnsbilder. Også tegnet for hånd med referanse, og så pyntet i Photoshop (farger og lineart).

GIR og "The Voot Cruiser", min første skikkelige IZ fanart. Storfornøyd med denne. Absolutt en av mine favoritter.

Gir_Rides_the_Pig_by_SteveBarkin.jpg

Gaz. Er også meget fornøyd med denne, men vil forandre anntrekket. Spørs om jeg gidder, da.

IZ___Gaz___Scary_Look___WP_by_SteveBarkin.png

Kim Possible og Ron Stoppable/Sinfest. Merkelig kombinasjon, men utfallet ble bedre enn forventet, så jeg poster denne og. Tegnet for hånd med referanse, og så pyntet i Photoshop (farger, lineart og ramme).

Kim_and_Ron__Sinfest_Style_by_SteveBarkin.jpg
Endret av Cutthroat Bill
Skrevet (endret)

Jeg har også litt lyst på tegnebrett, men jeg tegner ikke nok til at jeg gidder å investere i ett. De koster ganske mye, tar jeg ikke feil.

Ja, den tegningen din var virkelig fin. Jo mer jeg ser på den, jo mer liker jeg den. ^^,

Ah, det er Dead Karl, det. Mandig fyr, om jeg må få si det selv. Her er en til hvor han igjen er mandig som fy: http://www.home.no/sir-dudleif/movie7.gif :grin:

Endret av Cutthroat Bill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...