Gå til innhold

keytronic..finnes de enda?


Anbefalte innlegg

som mange andre så er jeg oppvokst med keytronic tastaturene..

det jeg har nå er 11 år gammelt..har imellomtiden hatt et annet keytonic men det gikk i stykker og måtte finne framdette igjen.

 

nå begynner dette å bli littslitent..

noen som vet om de fortsatt selges.. har hørt noen skumle rykter om at siden de var så bra kjøpte folk aldri nye og dem gikk konkurs.

 

evt noen steder som for tiden bytter ut de gamle tastaturene dem har hatt liggende.

 

 

 

evt.. hva annet finnes av tastatur som er tilsvarende.. ikke no low profile tastatur, tastene skal være som at du spiller på en tromme.

 

er vell mange som har byttet ut sine keytronic..hva endte dere opp med?

 

og hvis du ikke vet hva et keytronic er.. da er du litt for ung.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke noe særlig om keytronic's aktivitet for tiden, men jeg har hatt en drøss av dem oppigjennom årene..

jeg kan for dere som er skeptiske til nyere tastatur anbefale alt av større tastatur fra logitech.

selv har jeg et 130kr's logitech av den store typen, og er sjeleglad for at jeg ikke kjøpte meg et sånt lavprofiltastatur..

overgangen fra yndlingstastaturet til et sånt her er mye enklere enn til et bittelite lavprofiltastatur :)

Lenke til kommentar
Ja, det lurer jeg og på. Har et par gamle liggende, men de er så skitten å gammel at jeg ikke hæres å bruke de.

8397480[/snapback]

 

Prøv oppvaskmaskin.

 

Når det gjelder Logitech-tastaturer er det viktig å passe på at man ikke kjøper et med F-lock. Har brukt Logitech i årevis, men nå sist kjøpte jeg et Saitek Eclipse. Knallfornøyd med det også.

Lenke til kommentar

Denne tråden fikk meg jaggu til å tørke støvet av et KeyTronic2001 som jeg kasserte etter å ha sølt en hel mengde cola i tastaturet for en stund siden.

 

Hvis noen er ute etter lignende keyboard, så kan jeg melde om at Lenovo/IBM tastaturene er ganske like. Bruker et slik selv på jobben og det er helt supert! Veldig lett tastetrykk, er litt mer slarkete i tastene, og kanskje hakket lengre vandring enn KeyTronic, men alt i alt er de nokså like.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Denne tråden fikk meg jaggu til å tørke støvet av et KeyTronic2001 som jeg kasserte etter å ha sølt en hel mengde cola i tastaturet for en stund siden.

 

Hvis noen er ute etter lignende keyboard, så kan jeg melde om at Lenovo/IBM tastaturene er ganske like. Bruker et slik selv på jobben og det er helt supert! Veldig lett tastetrykk, er litt mer slarkete i tastene, og kanskje hakket lengre vandring enn KeyTronic, men alt i alt er de nokså like.

8432538[/snapback]

Slike tastatur har vi på skolen.

 

Verre tastatur skal du lete lenge etter..

Lenke til kommentar

Et ok tastatur koster ca 200,- , skal du gjøre deg til en simpel tyv på skolen dine for det ? Selvom ingen andre har respekt for utstyr på skolen bør du tenke deg litt om, jeg hadde samme innstilling som deg når jeg gikk på ungdomsskolen og skjønner "gi faen" innstillngen, men nå som jeg har blitt eldre og må tjene mine egne penger for å kjøpe det jeg trenger skjønner jeg verdien av å respektere ting som ikke jeg eier, samme hvor på "trynet" den institusjonen eller den personen er, her handler det om å beholde personlig intigritet, prøv å beholde den og du vil kunne komme langt og finne mening i livet. Tenk over det.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg er i akkurat samme situasjon. Jeg er på mitt andre svarte KT2001 Pro på fem år og har veldig lite lyst til å bytte til noe annet, men jeg trenger et tastatur på jobben. Desverre er det vanskelig å finne noe som ligner i det hele tatt.

Har det svarte bZerk-tastaturet harde nok knapper til å være et alternativ eller må jeg gå for IBM/Lenovo versjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...