Gå til innhold

Total War: twcenter.net sitt forum i ny innpakning.


Anbefalte innlegg

Dette er selvfølgelig en aprilspøk fra twcenter.net sin side, jeg har ikke hatt noe som helst med laging av spøken. Jeg har kun skrevet dette for å støtte opp om spøken, om noen tror jeg har lagt ned masse arbeid i å redesigne twcenter.net for meg selv for å ta et skjermbilde tar dere ergo feil ;) Dere kan selv se utseendet her: http://www.twcenter.net/forums/forumdispla...=121&styleid=13

 

Total War Center er i dag stolte over å presentere sin nye innpakning, forumet vil fra nå av hete "Total Barbie Center" og skifte fokus.

 

totalbarbiecenter.PNG

 

Mange kjenner Total War Center for å utelukkende fokusere på diskusjon rundt Creative Assembly sine Total War -spill, men fra i dag av blir det annerledes.

- Vi ekspanderer til andre arenaer i et forsøk på å rekke et større publikum vi ikke har kunnet nå tidligere, vi vil fortsatt dekke "Total War" -spillene, men som andre prioritert. Alle tidligere kategorier vil om ikke lenge flyttes nedover for å gi plass for diskusjon om Barbie.

 

Sjokket har forståelig nok ikke lagt seg, men det er noe tidligere medlemmer må se seg nødt til å leve med.

- Endringer vil skje med umiddelbar virkning skriver systemadministator Simetrical. Og mener det ikke er lenge til en dedikert side vil finne sted.

Mange trofaste medlemmer lover å ta ett opprør mot endringene.

- Vær beredt på at lojale tilhengere av det tidligere forumet vil ta et opprør mot dette, og vil ikke hvile før det gamle taes tilbake. For å være helt ærlig finner jeg de nåværende administrasjonen totalt inhabile, forklarer Publius.

 

Men ikke alle ser negativt på det hele. For en god del mener at flere jenter nå vil oppdage Total War -spillene for å begynne å spille, noe som ikke er negativt for Creative Assembly sin del siden det ikke er mange jenter som kjøper Total War -spill på dette tidspunkt.

 

Undertegnede ønsker Total Barbie Center lykke til og håper at ønskene om at andre brukermasser vil tiltrekkes innfrir.

 

--> Lenke til forumet

 

Undertegnede vil komme tilbake med mer.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en spøk fra twcenter.net, jeg har ikke hatt noe som helst med planlegging av spøken. Men jeg valgte helt frivillig å lage en nyhet om det, jer er en person som velger å ikke avsløre aprilspøker fra media og sider som dette, jeg velger heller å bygge videre på dem for å støtte opp om spøken i et forsøk på å få mange til å tro på den, selv om jeg selvfølgelig forsto at saken ville være lett gjennomskuelig ;)

 

Jeg syns det er artig å skrive (til tross for at det gjør jeg ganske dårlig :wee: ) så å skrive noe slikt som dette gjør meg absolutt ingenting fra eller til.

 

Utseendet finnes ennå på twcenter: http://www.twcenter.net/forums/forumdispla...?f=3&styleid=13

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De har ikke forandret utseende tilbake igjen enda  :(

8394415[/snapback]

Det er en automatisk sjekkrutine som ved hjelp av en ajax-hack undersøker loggen din og finner ut hvilke sider du har vært på tidligere. Hvis du har vært på sider som skulle tilsi at du liker barbie-layouten best, så vises den!

 

Neida, det er bare å følge riktig link: http://www.twcenter.net/ her er det normalt!

Lenke til kommentar
De har ikke forandret utseende tilbake igjen enda  :(

8394415[/snapback]

Det er en automatisk sjekkrutine som ved hjelp av en ajax-hack undersøker loggen din og finner ut hvilke sider du har vært på tidligere. Hvis du har vært på sider som skulle tilsi at du liker barbie-layouten best, så vises den!

 

Neida, det er bare å følge riktig link: http://www.twcenter.net/ her er det normalt!

8394922[/snapback]

 

 

Joda, men når man åpner opp forum index blir det homo igjen :blush:

Lenke til kommentar
Joda, men når man åpner opp forum index blir det homo igjen :blush:

8395962[/snapback]

Du må slutte å surfe etter barbiesider hele dagen!

 

Eller eventuelt slette cookiene dine :p

 

(Edit: Holder å slette én eneste cookie, som heter bbstyleid=13 eller noe slikt)

8396057[/snapback]

 

 

Nei det holdt å bytte skin nederst til venstre på siden :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...