Gå til innhold

Norges 10 beste mobilbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg ser det veldig ut som bildet "På vei over gjerdet" er tatt av en pc-skjerm, fra et pc-spill...

 

Veldig skuffende...

8259443[/snapback]

 

hmmm...Hvordan kan du trekke denne slutningen egentlig?

 

Greit nok, det vekker litt hemmelig agent på vei inn militæranlegg-assosiasjoner, men det ville i så fall være første gang jeg ser en sykkel med barnesete i et pc-spill.

 

Hvordan kan bildet være skuffende når du ikke har noe sikkert bevis på at det er av pc-skjerm?

Lenke til kommentar

PC-bilde eller ei... er fortsatt det eneste bildet med særlig spenning. 5 og 6 er heller ikke såååå ille.

#10 er forsåvidt "fint", men utrolig døll komposisjon.

Synes det var en enorm skuffelse å se disse "finalebildene". #1 og #2 hører jo på ingen måte hjemme i en generell fotokonkurranse, og kan noen fortelle meg hva som er så fantastisk med #4?

 

Hvordan er reglene i konkurransen? Spesielt #3 har et godt potensiale med litt post.

 

Beklager slaktinga, men denne konkurransen skulle strengt talt vært arrangert av akam.

Lenke til kommentar

Jeg synes bildene 1 og 2 var interessante jeg. noe med fokus og bevegelse i bilde 1. Og kompsisjonen/det abstrakte i bilde 2 som appelerer. Min stemme går til en av de. Ellers så er bildet over gjerdet fint det. Resten av de ordinære landskapsbildene skal det ikke så mye til for å ta.

Lenke til kommentar

#1, #2, #4, #8 og #9 var mildt sagt kjedelige. Livløse, triste bilder uten noe spesielt egentlig. #10 er pent, men gud så klisje. Resten er egentlig ganske grei, og jeg stemte på #7, som var et meget bra bilde egentlig. Kan det være en fotballstadion, kanskje? #3 likte jeg også veldig godt. Nydelig harmoni i det bildet der.

Lenke til kommentar
#1, #2, #4, #8 og #9 var mildt sagt kjedelige. Livløse, triste bilder uten noe spesielt egentlig. #10 er pent, men gud så klisje. Resten er egentlig ganske grei, og jeg stemte på #7, som var et meget bra bilde egentlig. Kan det være en fotballstadion, kanskje? #3 likte jeg også veldig godt. Nydelig harmoni i det bildet der.

8263576[/snapback]

 

#1 var jo bare fint da! Hvis ikke du ser det så er det noe galt. Jeg stemte hvertfall på det! :nei:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...