Gå til innhold

Farlig program angriper IE 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt jeg bryter sikkerhetsreglene her på jobben og har lagt inn Opera da :p Fra spøk til halvor, er vel de fleste forhåpentligvis oppdaterte, men veit at f.eks. der jeg jobbet før kunne det ta litt lang tid med oppdateringer noen ganger fordi alt skulle filtreres og testes først.

8255094[/snapback]

 

Så sikkerhetsreglene påjobben din sier at det skal brukes IE6? Kanskje IE7? Mener nå at det er noe som ikke står helt i stil med ordet sikkerhetsregler.

Lenke til kommentar

Å HERREGUD Jeg blir så forbannet!

 

Det er så åpenbart tydelig at Microsoft nå "tvinger" alle brukere over på Vista.

 

"Den som først er fisen var, er fisens rette far"

 

-er det ikke bekymringsfullt at nettopp Microsoft "oppdager" kode som skader PCer som bruker gammel programvare? Akkurat som det plutselig viste seg at alle piratversjoner av Windows XP som kom på torrentspy.com og andre torrentsider plutselig begynte å inneholde uhorvelige mengder feil og virus?

 

Jeg skulle likt å visst hvilken budsjettpost Microsoft bruker som skalkeskjul for sine "mørke" aktiviteter.

 

Jeg vil også tro at de neste par månedene vil vi XP-brukere måtte laste ned "nødvendige" oppdateringer til XP som sinker maskinen så forferdelig at vi bare ikke KAN la være å kjøpe Vista.

 

Satan har tatt form.

Lenke til kommentar
Å HERREGUD Jeg blir så forbannet!

8256208[/snapback]

Hell en bøtte kaldt vann over hodet...

 

Hadde ikke Microsoft oppdaget dette hullet så hadde vi hørt "Microsoft er amatørmessige, klarer ikke å se bla bla bla i koden."

 

Du trenger ikke oppgradere til Vista for å løse dette, kun oppgradere til Internet Explorer 7.

 

 

Når det gjelder resten av "konspirasjons-teoriene" i posten din gidder jeg ikke å kommentere det.

Lenke til kommentar

Satan tok form for maaange år siden. omtrent da MS prakket IE på oss i 4.0 hvilken windows det var. dessuten har jeg installet FF på nesten alle PC'ne i klasserommet og biblioteket, og jeg er eneste til å bruke den...og ingen vet at IE6 er rangert som åttende værste it-produkt av PC-world...øøøh, fayehrfåkks, hva er det? dessuten er det ikke lenge før jeg kvitter meg med windows for godt, MS klarer aldri å å det til å virke...

Lenke til kommentar
Godt jeg bryter sikkerhetsreglene her på jobben og har lagt inn Opera da :p Fra spøk til halvor, er vel de fleste forhåpentligvis oppdaterte, men veit at f.eks. der jeg jobbet før kunne det ta litt lang tid med oppdateringer noen ganger fordi alt skulle filtreres og testes først.

8255094[/snapback]

 

Så sikkerhetsreglene påjobben din sier at det skal brukes IE6? Kanskje IE7? Mener nå at det er noe som ikke står helt i stil med ordet sikkerhetsregler.

8256040[/snapback]

Akkurat ;) Veldig mange bedrifter har regler om at man ikke skal installere annen programvare enn standard (pga sikkerhet, stabilitet osv) og hos de fleste er IE standard. Desverre er det ofte ikke de med mest innsikt som nødvendigvis styrer standarden og det kan bli for mye ekstraarbeid. Tror man.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...