Gå til innhold

Google Desktop 5 beta sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer meg ikke uten Google-Desktop på jobben! Et uvurderlig hjelpemiddel til å finne frem i tusener av mailer og filer! Hvordan dette kan forbedres vet jeg ikke, men alle oppgraderinger er velkomne. Gadgets-biten er dog bare tull... Kun søkefunksjonen som er nyttig!

Lenke til kommentar
Klarer meg ikke uten Google-Desktop på jobben! Et uvurderlig hjelpemiddel til å finne frem i tusener av mailer og filer! Hvordan dette kan forbedres vet jeg ikke, men alle oppgraderinger er velkomne. Gadgets-biten er dog bare tull... Kun søkefunksjonen som er nyttig!

8104938[/snapback]

Widget er greit for å få raskt oversikt over noe type informasjon, men slik som Google og Microsoft har implentert det, på siden av skjermen, syns jeg det bare tar unødvendig plass og er lite hendig.

 

Google burde uansett separert programmene. De har lite med hverandre å gjøre og de som bare er ute etter søkefunksjonen burde få slippe den andre delen (og de som bare vil ha widgetfunksjonen burde få slippe søkefunksjonen).

 

Holder meg unna det. Det er en alt for stor risiko med tanke på hvor mye sensitiv informasjon som blir lagret.

8106848[/snapback]

Og hva er det som er så ille med å lagre sensitiv informasjon lokalt på PC-en?

Den lagrer ikke noe på Googles servere dersom du ikke ber om det. (Mener det finnes en slik funksjon i programmet vis jeg ikke tar feil.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...