Gå til innhold

Her er fremtidens HTC-telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har Qtek 8500 nå, og ser at Erato kommer til å bli enda bedre. Samtidig, etter at i-mate lanserte sin Ultimate 9150, tror jeg det kan bli kamp om plassen i lommen min. 9150 vil komme med WiFi, i tillegg til raskere prosessor, større batteri og flere farger (ikke at 65k merkes som for lite :) ), høyere oppløsning (hele 640x480), pluss at skjermen er trykkfølsom :D

 

GPS hadde vært kult da men..

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
har Qtek 8500 nå, og ser at Erato kommer til å bli enda bedre. Samtidig, etter at i-mate lanserte sin Ultimate 9150, tror jeg det kan bli kamp om plassen i lommen min. 9150 vil komme med WiFi, i tillegg til raskere prosessor, større batteri og flere farger (ikke at 65k merkes som for lite :) ), høyere oppløsning (hele 640x480), pluss at skjermen er trykkfølsom :D

 

GPS hadde vært kult da men..

8082717[/snapback]

 

nei, nei, nei. jeg er skuffet over htc. for 3 år siden ca. kom de med htc universal som hadde akkurat det samme pluss bedre utseende, og gpsen var visstnok deaktivert. liker ikke hva jeg ser fra htc. man skal jo ikke sammenligne en pda til 9000 med en valig tlf til 3000.. hva er det htc har gjort nå som er så sjokkerende..?

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ikke helt hva du snakker om.. hehe..

 

Jeg sammenliknet HTC Erato med I-Mate 9150?

 

Til Shhhh, jeg er uenig i at profftelefon + kamsjell ikke funker bra. Som sagt, min Qtek 8500 fungerer herlig, og poenget er at den er liten (99g) og ser utrolig stilig ut i tillegg. Dette gjør at også de som vil ha en profftelefon, men samtidig en som ikke ser så ille ut, og som faktisk er på størrelsen med "vanlige" telefoner, har et Windows Mobile alternativ ;)

Lenke til kommentar

Erfaringen min er at bilder man ser av produkter "juger" i forhold til når man sitter med PDAen/Smartphone'en i hånda. Som regel ser de da litt bedre ut.

 

Men jeg forstår ikke helt hva HTC driver med designmessig - (på tross av hva jeg sier ovenfor) - jeg syntes S710 er designmessig lite fremskritt - en hybrid av HTC Oxygen og et HTC Wizard tastatur - tsk tsk! HTC Advantage X7500 - aka HTC Athena - er hverken fugl eller fisk..vel, den har jo alt, også tyngden - syntes det sklir litt over i UMPC sjiktet. Generelt om design og kreativitet så gjelder nok dette de fleste produsenter - men som det sies - HTC produserer en stor del av PDAene/Smartphone'ene på markedet inntil nu. Jeg tror flere produsenter vil komme på markedet innen Microsoft Windows Mobile. Personlig venter jeg spent på Ultimate serien i fra i-mate - og de "andre" som kommer fra i-mate..

 

Andre merker jeg har litt tro på er Amoi og jeg håper E-ten fortsetter, men skjerper seg litt på den tekniske biten (stabilitet).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Samtidig, etter at i-mate lanserte sin Ultimate 9150, tror jeg det kan bli kamp om plassen i lommen min. 9150 vil komme med WiFi, i tillegg til raskere prosessor, større batteri og flere farger (ikke at 65k merkes som for lite :) ), høyere oppløsning (hele 640x480), pluss at skjermen er trykkfølsom :D

8082717[/snapback]

da du sa dette, tnkte jeg straks på i-mate Ultimate 7150, som man kan si er oppfølgeren til i-mate jasjar, og det var da jeg skrev dette.. :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg støtter HTC S730.

 

Har vurdert andre telefoner som S710, S620, E61i, N73, k810i men kommer hele tiden til samme konklusjon; at de ikke har hva jeg ønsker av en telefon. Jeg tror hvertfall at S730 skal ha de rette egenskapene og funksjonene. Vanskelig å si når ingenting er sikkert før release. Hovedsaklig meldes det om at de fleste smarte telefonene er for trege og uresponsive.

 

Men det er ett spørsmål jeg tror flere kan svare på allerede; Støtter Messenger i Windows Mobile 6 offline-meldinger?

 

Eventuelt er det noen som kan bekrefte at Messenger-programmer for andre mobil-operativsystemer støtter dette?

 

Årsaken til at jeg spør om dette er at jeg vil kunne skrive til folk som er offline også, på samme vis som man har kunnet gjøre med SMS hele tiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...