Gå til innhold

Samler XP-oppdateringer i én pakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det en slik pakke for MCE også?

7740439[/snapback]

Kun for engelsk XP

Merk at pakken kun gjelder for den engelske språkversjonen av Windows XP.

 

Du bør imidlertid være klar over at selv om denne pakken er laget med oppdateringer fra Microsoft, er dette en alternativ pakke. Du kan derfor ikke forvente å få hjelp fra Microsoft dersom noe galt skulle skje under eller etter installasjon av oppdateringene.

Viss jeg leser riktig så støtter den windows xp engelsk (home, pro, mce,tabblet osv)

Men det må være engelsk utgave... men er litt kritisk til dette, går noe feil så blir det bare problemer... så jeg anbefaler at man laster ned en og en update fra micrsoft.com og lager egen skriptfil som innstalerer dette helt selv :)

Lenke til kommentar
Men det må være engelsk utgave... men er litt kritisk til dette, går noe feil så blir det bare problemer... så jeg anbefaler at man laster ned en og en update fra micrsoft.com og lager egen skriptfil som innstalerer dette helt selv :)

7740473[/snapback]

Eller bare bruker Windows Update? De fleste innstallerer ikke Windows så ofte, så å lage noe slikt for seg selv er vel relativt bortkastet? Du skal vel også sitte en stund og laste ned filer....

Lenke til kommentar
Kan ikke bare MS lage SP3 snart og gi ut installasjonsmedie med SP3 inkludert? Det er på høy tid!

7740637[/snapback]

kommer i 2008 :)

Og det skal forandre operativsystemet helt fra det vi kjenner det som i dag :)

Skal bli spennende og se :) og om det blir den siste.

Uansett syns jeg de kunne ha lage en ny sp2, eller laga sp3 og kaltt den neste for sp4

 

Regner med at sp1 for vista kommer før vi får se sp3 for xp...

Her jobbes det tregere enn hos selskaper som er stifftet av firivilige :p

Lenke til kommentar
Dette programmet, N-lite, Kan det brukes til å lage operativ systemer på DVD/CD. Si at jeg har lastet ned et operativ system, kan jeg bruke dette programmet til å legge det på DVD/CD

7740699[/snapback]

n-lite brukes for å pakke windows med drivere og patcher osv.

 

linux kommer ofte ferdig med en .iso-fil som du kan brenne med de aller fleste brennerprogram.

Lenke til kommentar

n-lite kan på en måte brukes til det, men de ter laget for å modifisere allerede eksisterende cd plater, ikke for å brenne ut bildefiler.

 

for å brenne ut bildefiler så annbefaler jeg enten nero eller alcohol 120%

 

*edit*

n-lite ble originalt laget for å fjerne unødvendige komponenter fra windows platen.

Endret av tha stoffi
Lenke til kommentar

Bare en liten advarsel angående nLite. Hvis du vil fjerne komponenter,så vær FORSIKTIG med hva du fjerner. Er du usikker,så la det være.

Fjerner du for mye,så kan det skape mye trøbbel.

Jeg har ikke tall på hvor mange misslykkede Windows-cd'er jeg har lagd.

Det er mye arbeid og som tha stoffi sier ikke lett.

Lenke til kommentar

Liker programmer som ordner Windows-installasjonen for deg :)

 

n-lite kan på en måte brukes til det, men de ter laget for å modifisere allerede eksisterende cd plater, ikke for å brenne ut bildefiler.

 

for å brenne ut bildefiler så annbefaler jeg enten nero eller alcohol 120%

7740946[/snapback]

Kjørte inn nlite 1.3RC i går for å skreddersy nyinstallering for dama. Nå kan man på slutten velge om man vil lage ISO, lage ISO og brenne eller brenne direkte til CD uten å lage ISO først (man da lage ISO etterpå igjen). Funka meget bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...