Gå til innhold

- Uintelligent .mobi-kritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opera har rett. .mobi er en idiotisk flause, og de som står bak det har bevist for hele verden at de ikke har peiling. Jeg er flau på deres vegne, særlig når de klarer å si følgende om mannen som har ledet an det mobile internett:

 

"Dette er en typisk uintelligent kommentar fra noen som ikke har satt seg inn i temaet"

 

Det blir som å si til Linus Torvalds at han ikke har satt seg inn i Linux. Kunnskapsløst tullprat.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar

Er så enig med Opera her. Dette lukter WAP lang vei. Opera har skjønt det dem. Vi vil ha det som finnes på WWW på mobilen, tilpasset mobilen. Ikke et dedikert mobildomene igjen. Hva er det .mobi skal lage da? WAP2.

 

quoteterer: :)

 

" Jeg har ikke mye tro på at det er noen stor interesse å sette opp et egne nettsteder for mobile enheter. Dette er prøvd før med wap, og det er vært få som har brukt det med suksess, sier Håkon Wium Lie, teknologisjef i Opera, til Computerworld.no.

 

Opera har mer tro på å la mobiltelefoner vise de sidene som allerede eksisterer, uten at tilbyderne trenger å vedlikeholde enda en versjon av nettsiden"

Lenke til kommentar

Jeg kan forresten sitere Nokia fra Nokia World i Amsterdam (oktober ellerno i fjor):

- På 90-tallet trodde vi det fantes "to internetter", men det gjør det ikke. Det finnes bare ett internett, og det kan vi bruke på både PC-en og mobilen!

Så Nokia er iallefall enige i Opera.

 

Jeg tror det er denne mannen jeg siterer:

Simon Beresford-Wylie, Executive Vice President and General Manager, Nokia Networks

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...