Gå til innhold

Ny sjanse til å teste Red Orchestra (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, gratisperioder. De tiltrekker så mange av CS-idiotene som ikke skjønner en dritt av spillet. De orker ikke å sjekke ut de korte og veldig verdifulle treningsvideoene (som om at det skulle ta alt for lang tid) - Neeeeida, de vil mye heller løpe rett ut på slagmarken og skyte på alle de ser, og hive granater i retninger jeg ikke engang trodde fantes. :hm:

 

Jaja, denne perioden er i det minste ikke så langt...

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg elsker red orchestra.

 

Det som er synd er at folk ikke gidder å prøve å sette seg inn i det.

 

3-4 timer er alt for lite for å få et skikkelig inntrykk av RO, og det er nok en av grunnene til at det beklageligvis er såpass lite spilt. Det er et spill som krever en del læring og tilvenning før du blir effektiv i det. Men det er utrolig kult når du kommer over kneika.
Lenke til kommentar
Hr. Jenssen, du er morsom. :) Spiller du ennå aktivt?

7441379[/snapback]

 

Vel, det er lenge siden jeg har spilt et spill aktivt. Det finnes ingen nye spill ute nå (vel, som appellerer for meg), så jeg spiller det nok ikke aktivt nei. Men jeg tar det opp og spiller litt nå og da. Mange kule community-maps som kommer ut hele tiden, så de må jeg inn og prøve ut av og til. Jeg kommer nok til å ta det frem igjen under gratisperioden.

 

Gunfreak: Det er fordi du visste hva du kom til. Veldig mange prøver spillet i god tro om at de får et spill som er like arkadisk og dødkjørt som CoD, om ikke enda mer. Det verste er at det ikke er sånn at de blir skuffet og slår det av - de fortsetter å spille det på den arkadiske måten som CoD og MoH har lært dem, til stamspillernes store frustrasjon.

 

Varus, det artikkelen snakker om, er at omtrent alle andre WW2-spill foregår på vestfronten, og RO stikker seg ut fra mengden, siden det foregår på østfronten. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...