Gå til innhold

HD DVD for USB-porten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner ikke til hvordan 360 kobler til sitt drev :) men ok. Ellers trodde jeg 360 støttet maks 720p og da snakker man om helt andre krav til båndbredde.

7368716[/snapback]

 

Xbox360 har mulighet for oppskalering til 1080p etter siste oppdatering. Det kan selvsagt hende at USB-spilleren leverer 1080p, men det tviler jeg sterkt på. Om den vanlige tv-titter merker så mye forskjell.. ja det er ikke godt å si.

Lenke til kommentar

Det ser ut som HD DVD kommer til å tape kampen. ¨

Jeg har ikke sett en eneste HD produkt tilgjengelig i market enda.. bare papir og demo lansering. Kanskje noe andre har sett?

Uansett. Jeg ser at Filmer som Xmen 3, Ultraviolet osv filmer kommer ut i BR format. Jeg ser at massiv Blue-ray produkter er i salg.

Selv om de er dyre så kjøpe gjerne folk hva som kommer ut først.

Ikke Minst PS3 med BR er ute i japan og statene...

 

HD DVD TAPER GALANT! ciaooooo!

 

Vaio

Lenke til kommentar
Det ser ut som HD DVD kommer til å tape kampen. ¨

Jeg har ikke sett en eneste HD produkt tilgjengelig i market enda.. bare papir og demo lansering. Kanskje noe andre har sett?

Uansett. Jeg ser at Filmer som Xmen 3, Ultraviolet osv filmer kommer ut i BR format. Jeg ser at massiv Blue-ray produkter er i salg.

Selv om de er dyre så kjøpe gjerne folk hva som kommer ut først.

Ikke Minst PS3 med BR er ute i japan og statene...

 

HD DVD TAPER GALANT! ciaooooo!

 

Vaio

7368889[/snapback]

Tja, det er da kommet en god del hd-dvd filmer ut på markedet (tror det er rundt 70-80stk). Dessuten kom jo hd-dvd spillerne ut flere måneder før blueray. I Norge er det riktignok ikke skjedd så mye enda. Er vel kommet en samsung og en panasonic bluray-spiller, mens Toshiba kommer med to hddvd-spillere i des-jan. Dessuten vil 360 hddvd-spilleren gi mange en første mulighet til å teste disse titlene. Ps3 kommer jo ikke før i Mars her på berget.

Lenke til kommentar
Det ser ut som HD DVD kommer til å tape kampen. ¨

Jeg har ikke sett en eneste HD produkt tilgjengelig i market enda.. bare papir og demo lansering. Kanskje noe andre har sett?

Uansett. Jeg ser at Filmer som Xmen 3, Ultraviolet osv filmer kommer ut i BR format. Jeg ser at massiv Blue-ray produkter er i salg.

Selv om de er dyre så kjøpe gjerne folk hva som kommer ut først.

Ikke Minst PS3 med BR er ute i japan og statene...

 

HD DVD TAPER GALANT! ciaooooo!

 

Vaio

7368889[/snapback]

Tja, det er da kommet en god del hd-dvd filmer ut på markedet (tror det er rundt 70-80stk). Dessuten kom jo hd-dvd spillerne ut flere måneder før blueray. I Norge er det riktignok ikke skjedd så mye enda. Er vel kommet en samsung og en panasonic bluray-spiller, mens Toshiba kommer med to hddvd-spillere i des-jan. Dessuten vil 360 hddvd-spilleren gi mange en første mulighet til å teste disse titlene. Ps3 kommer jo ikke før i Mars her på berget.

7369146[/snapback]

 

Jaha... Og hva finner vi av HD produkter innen i DATA? nesten ingenting. Kun en leser.... Jeg ser at det er minst 6 BR-brenner i guiden allerede.

 

Husk det er alltid første man på møllar vinner.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...