Gå til innhold

Paradox distribuerer Vanguard (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Har lest endel på SoH sidene da AoC guildet mitt prøvde å bli SoH betatestere.  Det var riktignok inntil noen tok guildnavnet vårt i søkeprosessen. 

 

Uansett fant jeg ikke noe info om PvP. Er SoH et rent PvE spill eller er det bare ikke releasa noe om PvP delen?

7523662[/snapback]

Tror de har fjernet den, mener å ha lest noe slikt et sted. Uansett, jeg er ikke sikker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Syntes dette spillet virker interressant hittil! Skal nok prøve det når det kommer :)

7524315[/snapback]

 

jeg leste hele FAQ, ser ut som de tar hensyn til Casual players nå..for en gang skyld:D Jeg håper at det kommer spillere som faktisk liker rp i tilleg til raids etc....har ikke finni en eneste mmo hvor det er folk som faktisk kan ha det gøy ingame med litt skuespill men også ikke oppføre seg som du er en freak...finnes lissom ingen mellom ting...håper spillet har nok "content" som får spillere til å drive litt rp uten at det går for langt! :D

Lenke til kommentar
Har lest endel på SoH sidene da AoC guildet mitt prøvde å bli SoH betatestere.  Det var riktignok inntil noen tok guildnavnet vårt i søkeprosessen. 

 

Uansett fant jeg ikke noe info om PvP. Er SoH et rent PvE spill eller er det bare ikke releasa noe om PvP delen?

7523662[/snapback]

 

kommer vel sikkert pvp ettervert...blir dumt om mna skal kunne crafte alle de tingene som man kan bruke i krig også skal man ikke kunne drive drap?

 

Siden det er allianser mellom alle sidene i spillet kan det hende at de lager en "exiles" side som de gjorde i everquest 2. hvor spillere som hverken likte de gode(Qeynosian) eller det onde(freeportians) gikk den veien. tror de fleste som gikk over til Exiles gjorde det fordi de fikk "the Exiled" i navnet sitt om de ville det.

Lenke til kommentar
Det ser litt rått ut, venter på å få beta key fra fileplanet sånn at jeg får testa den ut xD Gleder meg litt, men er litt redd. Har nesten akkurat slutta med WoW og spille et spill som ble laget av de som skapte EQ skremmer meg :p

7631573[/snapback]

 

Hvorfor skremmer det deg? everquest er jo et bra spill ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...