Gå til innhold

Gears of War låser seg


KydeX

Anbefalte innlegg

Hei. Det hender at Gears of War plutselig låser seg, og jeg må slå av og på Xboxen. Det ser ut som det skjer helst i online versus eller coop spill.

 

Er det flere som har dette problemet, er det noe som feiler spillet, eller er det rett og slett starten på slutten på Xboxen min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg fekk ein gong: "Disc Unreadable"

 

Men då viste det seg at det var komen litt feitt på DVDen.

Du har vel sikkert sjekka for det?

7327644[/snapback]

 

Disken er helt rein, og det er ikke "disc unreadable", det er bare hele maskinen som låser seg, skjermbildet fryser og ingenting reagerer. Ejectknappen virker, men om jeg tar ut spillet er det fremdeles låst. Jeg må trykke av og på knappen på konsollen inn for å slå den av og på igjen.

Lenke til kommentar
hørtes veldig rart ut...du har ikke flyttet på maskinen eller noe slikt slik at den blir for varm...minner meg litt om oppstarts problemene folk fikk når dei puttet maskina inni stereo benker uten lufting...

7327734[/snapback]

 

Den står på en Elfa hylle på veggen (trådhylle), tror ikke du får mer luft rundt boksen uten å bruke mekanisk ventilasjon.

Lenke til kommentar
har skjedd meg noen ganger og..min 360 er helt ny, kjøpte den 8 november.

 

noe krise er det ikkje, starter bare boxen på nytt, har skjedd to ganger..

7327844[/snapback]

 

Litt kjipt når det skjer når du hoster et multiplayer game. Eller holder på å vinne et ranked versus game f.eks. Rett før jeg kaster kontrollen i veggen ...

Lenke til kommentar

Har skjedd en del ganger hos meg også...og kontakta står direkte i veggen.. Men begynner å lure på om det har noe med varmen i leiligheten å gjøre..på lørdag låste den seg 3-5 ganger i singelplayer, søndag ingen ganger (og da hadde ikke varmovnen stått på,box`n står vel rundt 5 m unna) I går låste den seg igjen og da hadde jeg hatt varmovnen på noen timer iforkant men avslått rundt en time før jeg begynte spillinga...

Lenke til kommentar
Jer har problemer med alle spill enten henger de seg ellers så blir det disc unreadable.

 

Jeg tror problemet ligger i dvd-spilleren.

 

Prøv hurtigknappen neste gang det skjer og se om maskina reagere i det hele tatt

7327990[/snapback]

 

hurtigknappen?

7328039[/snapback]

 

heter kanskje konsollknapp :blush: Men du skjønner sikker hvilke jeg mener.

Lenke til kommentar
Jer har problemer med alle spill enten henger de seg ellers så blir det disc unreadable.

 

Jeg tror problemet ligger i dvd-spilleren.

 

Prøv hurtigknappen neste gang det skjer og se om maskina reagere i det hele tatt

7327990[/snapback]

 

hurtigknappen?

7328039[/snapback]

 

heter kanskje konsollknapp :blush: Men du skjønner sikker hvilke jeg mener.

7328051[/snapback]

 

nja,skeptisk...

tenker du på knappen på selve kontrollen eller en knapp på maskinen?

 

Hvis det er på kontrollen du mener så reagerer den i såfall ikke hos meg,alt låser seg

Lenke til kommentar

Her. :) Dette funket for meg i SC: DA

 

HEXUS.gaming reports that a cache clear code has been discovered for the Xbox 360 hard drive via the dashboard's system blade. To perform the function, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

 

If you initiate maintenance, the hard drive's cache will be cleared, including all software updates. Theoretically, this function could be used to un-update Oblivion in order to regain access to the unlimited gold and item duplication glitches. Note: we have not tested this function.

Lenke til kommentar
Her. :) Dette funket for meg i SC: DA

 

HEXUS.gaming reports that a cache clear code has been discovered for the Xbox 360 hard drive via the dashboard's system blade. To perform the function, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

 

If you initiate maintenance, the hard drive's cache will be cleared, including all software updates. Theoretically, this function could be used to un-update Oblivion in order to regain access to the unlimited gold and item duplication glitches. Note: we have not tested this function.

7328235[/snapback]

 

Dette høres jo litt skummelt ut dersom det medfører at alle updates blir slettet. Gjelder det updater for selve xboxen også?

 

Har du kilde til dette som sier at det skal hjelpe på slike problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...