Gå til innhold

Jihad's Partycd tråd!


Jihadinmymind

Anbefalte innlegg

Hey folkens, nå er det lørdag og tid for party som vanlig, har derfor laget en partycd som jeg har planer om å dele med dere :thumbup:

 

Kommer til å legge ut nye cder (liste) fremover så det er bare å besøke tråden, kommer nok til å bli en ny cd nesten hver helg, enten fredag eller lørdag! Kommer antakelig ofte til å lage en party cd med dance hits og en med rap/hip hop. Den første cden er en blanding av disse. Legger ut listen min, så er det opp til dere å laste ned sangene, kan desverre ikke legge ut cden på dette forumet, tror ikke admins liker det så godt;) Ha en god helg

 

------------------------UPDATE IDAG-------------------------------------------------------

 

29. Dec:

Ny cd ute folkens, denne skal spinne i stereoen på nyttårsaften, ønsker dere alle ett godt nytt år, enjoy!

 

Lister:

 

1. 28. Okt. 06

2. 10 Nov. 06

3. 29 Dec 06

post-34938-1162032888_thumb.jpg

post-34938-1163169996_thumb.jpg

post-34938-1167402958_thumb.jpg

Endret av Jihadinmymind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Turboneger er jo best, men ikke sett det på. Ingen "normale" som kan sitte å digge turbo helt uten vidre, i hvert fall ikke de gamle platene. "Party Animals" er faktisk en steike god festmusikkplate.. noen av sangene.

 

Det jeg mener er viktig er gamle schlagere og masse musikk som folk kan hyle en allsang av. F.eks. Whiskey in The Jar eller noe Paddy Riley.

 

Hva slags folkegruppe er musikken ment for?

Lenke til kommentar

Bra tiltak. Jeg sliter av og til med å huske navnene på de mest kjente sangene man hører på fest. Det kommer sikkert ofte ut fra at man bare hører de opp og opp igjen uten at noen sier navnene eller at du ser noen cdcover.

 

Jeg liker også litt mer punk/heavy en alle de andre rundt meg.

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Må si meg ening med Eyvindr.. den playlisten der ser ut som det skal være fest for folk rundt 15-16år

7184322[/snapback]

 

Bare for å statuere en ting, jeg bryr meg ikke om du synes om det høres ut som musikk for 12 åringer eller 30 åringer, musikken er ment for party og den funker i allefall kjempebra i alderen 18-23, mesteparten av musikken spilles på klubber i oslo, sist gang jeg skjekket var aldersgrensene på utestedene 18 og 20 år. Det går ikke ann å kategorisere musikk og mennesker på den måten, alle som hører på Dimmu Borgir er ikke satanister eller no, akkurat slik som at alle som hører på musikken på den cden er ikke 16 år.. skjønner?

Endret av Jihadinmymind
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mye av sånn musikk som Jihaddablablayoyo skrev, blir jo spilt på utesteder og..

 

Jeg for min del, foretrekker live-set, og lange mixer, men det blir ikke "godtatt" av kompiser..

 

Så, Trance Voices-cd'ene, kommer godt med på party.. Trekke ut det beste der, så har du MYE dance.. er vel kommet 21 cd'er hittil...

Lenke til kommentar
Mye av sånn musikk som Jihaddablablayoyo skrev, blir jo spilt på utesteder og..

 

Jeg for min del, foretrekker live-set, og lange mixer, men det blir ikke "godtatt" av kompiser..

 

Så, Trance Voices-cd'ene, kommer godt med på party.. Trekke ut det beste der, så har du MYE dance.. er vel kommet 21 cd'er hittil...

7272876[/snapback]

 

Mye bra dance der jeg, har også kommet frem til at live-sets og lange mixer fort kjeder mennesker som ikke er vant med sjangeren eller har hørt mye på disse tingene før... Bedre å som oftest gå for en "safe" radio version;) Mye nattklubb musikk ja, det fenger :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...