Gå til innhold

Akams Londonguide for utstyrsfriker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo, fin artikkel.

Greit med kart også, da byen er stor og vanskelig å finne fram i for oss som bare er sporadisk på besøk.

Var nettopp i Amsterdam og kikket etter kamera da jeg ikke fant mitt gamle da jeg pakket. (hadde glemt det på hytta viste det seg). Kom over et leica c-lux til en grei penge.

Trodde også jeg skulle få tilbake litt mva/taxfree, men plasseringen på schiphol var ikke akkurat kundevennlig(lå ca. 2 km. fra gaten min) så måtte bare glemme det for å rekke flyet hjem.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg var innom Jessops og Jacobs i går. Endte opp med å kjøpe ett brukt F100 på Jacobs. 169£ for ett fint eksemplar med 1 års garanti. God betjening/hyggelige folk som kunne faget sitt.

 

Jessops ga meg mer butikk-kjede følelse, med masse ansatte som ikke hadde peiling. Da jeg spurte om de hadde brukt utstyr visste ikke hun jeg snakket med i det hele tatt. Det var flere ansatte enn kunder akkuratt når jeg var der, og de virket ikke særlig interesserte i å selge heller.

Lenke til kommentar
Jeg var innom Jessops og Jacobs i går. Endte opp med å kjøpe ett brukt F100 på Jacobs. 169£ for ett fint eksemplar med 1 års garanti. God betjening/hyggelige folk som kunne faget sitt.

 

Jessops ga meg mer butikk-kjede følelse, med masse ansatte som ikke hadde peiling. Da jeg spurte om de hadde brukt utstyr visste ikke hun jeg snakket med i det hele tatt. Det var flere ansatte enn kunder akkuratt når jeg var der, og de virket ikke særlig interesserte i å selge heller.

 

Jessop's sluttet helt med bruktutstyr ca ett år etter at jeg skrev den artikkelen. Det var sikkert derfor hun ble litt forvirret.

 

Jessop's har også en helt annen gjennomtrekk av ansatte enn Jacob's, etter at de for en tid tilbake fikk store økonomiske problemer. Slikt er ikke godt for å bygge eller beholde kompetansen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...