Gå til innhold

Test: Ring gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere må føre inn følgende rettelser angående Telenor FriFamilie;

 

Her har man fjernet startavgiften på 0,59-, pr.samtale, dette ble det sendt ut sms med informasjon om til kundene for ca to uker siden (vet ikke om dette gjelder alle brukere). Ville også tatt med at det fra desember 06 vil være mulig å ringe gratis med både kontantkort og djuice control som pr. dags koster penger. Pressemelding om dette finner man her.

 

--

 

Ellers vil jeg si meg svært fornøyd som bruker av Telenor FriTid. Jeg ringer i snitt 40 timer hver måned og av de tre siste regningene mine stod selve forbruket av ringeminutter for ca 500 kr av regningen og det inkluderer de 329 kr i månedsavgift. Ringer nemlig stort sett om kvelden eller i helgene og har kun en Netcom-bruker i min nærmeste omgangskrets så da passer det ekstra bra med dette abbonementet. Hadde jeg fortsatt hatt Netcom SmartTalk som jeg brukte før ville forbruket av ringeminutter utgjort ca 1400 kr på regningen ved 40 timers ringing, en besparelse på 900 kr i løpet av en måned kan jeg ikke klage på. :thumbup: Har derfor tatt meg råd til FriInternett til 549 kr pr. mnd så jeg kan surfe så mye jeg ønsker med mobilen koblet opp til bærbaren, mye sjekking av mail og bruk av Opera Mini de øyeblikk jeg kjeder meg uten å måtte tenke på datakostnaden! Sms er dyrt med 0,69 pr. sendte men så lenge Vyke leverer gratis sms eller subsidiært begynner å ta 0,20 pr mld som de har gjort tidligere så lønner dette abbonementet seg fortsatt for min del til tross for rundt 1000 sendte mld i mnd.

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Som Delavar så vidt nevner inkluderer FriFamilie også en fasttelefon. Det som er enda bedre, og som ikke alle vet, er at den ansvarlige for familinettet ikke trenger å betale for dette fastnummeret. Du kan dermed inkludere en fasttelefon jobben betaler for, eller kanskje enda bedre, et fasttelefonnummer til en venn eller familie du ringer mye. :)

 

Når Telenor nå har fjernet oppkoblingsavgiften i FriFamilie, og en gang i desember lar kontantkort ringe gratis er dette helt klart det beste tilbudet til en familie.

 

 

En annen ting som jeg ikke kunne se nevnt er at Telenor lar djuice control-abonnementer ringe gratis til hverandre ut året. :)

Lenke til kommentar
Som Delavar så vidt nevner inkluderer FriFamilie også en fasttelefon. Det som er enda bedre, og som ikke alle vet, er at den ansvarlige for familinettet ikke trenger å betale for dette fastnummeret. Du kan dermed inkludere en fasttelefon jobben betaler for, eller kanskje enda bedre, et fasttelefonnummer til en venn eller familie du ringer mye. :)

7013222[/snapback]

Tar jeg ikke for mye feil, så forutsetter dette at det er et Telenor fast abbonemang, for at du kan legge det inn i FriFamilie løsningen demmers..

 

Så hvis dette stemmer.. :hmm:

 

Å me tanke på alle dem billig operatørene der, for å ikke snakke om IP TLF, å alle dem som har gått over til bare Mobil, så.. ja.. Blir det LANGT i fra alle hus TLFer.. :cool:

 

------------------------------------------------------

Ps. Sigmund_Freud har i etterkant sakt at det gjelder alle, så hvis dette stemmer, så se bort i fra den kommentaren ovenfor.. :blush:

------------------------------------------------------

 

Edit: PS.. :innocent:

Endret av .:CyberMan:.
Lenke til kommentar
Som Delavar så vidt nevner inkluderer FriFamilie også en fasttelefon. Det som er enda bedre, og som ikke alle vet, er at den ansvarlige for familinettet ikke trenger å betale for dette fastnummeret. Du kan dermed inkludere en fasttelefon jobben betaler for, eller kanskje enda bedre, et fasttelefonnummer til en venn eller familie du ringer mye. :)

7013222[/snapback]

Tar jeg ikke for mye feil, så forutsetter dette at det er et Telenor fast abbonemang, for at du kan legge det inn i FriFamilie løsningen demmers..

7014034[/snapback]

Nei, alle. Husk at Telenor FriTid lar deg ringe gratis til fasttelefon (på kvelden og i helgene selvfølgelig), og ikke bare fasttelefon fra Telenor. :)
Lenke til kommentar

Ser artikkel er endret, men alt stemmer fortsatt ikke.

Brukere ringer gratis til andre brukere døgnet rundt. Dette gjelder alle typer abonnementer, inklusive kontantabonnement.
Dette gjelder dessverre ikke før en gang i desember. Inntil da er det kun fakturaabonnement som ringer gratis til familien.

 

En annen feil på samme side er at det ikke står nevnt at også NetCom lar deg ha et bedriftsabonnement med i familienettet.

 

 

Hva med å lage et skjema? :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Telenor matcher nå NetComs familieabonnement, men Telenor har valgt å gjøre det i to trekk i stedet for ett. Helt unødvendig, i konkurranse-øyemed, men det har gitt verdifulle kroner i Telenor-kassa, så lenge de ikke har matchet NetCom.

 

Tenk bare på alle pengene Telenor har tjent på oppstartsavgift.

 

Men for all del; begge selskaper er ideelle for de som krever et bredt utvalg av tjenester, og nyvinninger.

 

For andre finnes det billigere og bra alternativer til de to store.

Lenke til kommentar

Synes dere burde hatt med Netcom you can 2 i testen, dette har jeg, og da ringer jeg gratis til alle abonenter med samme abonement, det koster også bare 0,59 til alle andre, både fast telefon og mobil. Oppstarts avgiften er på 0,59 øre, 0,34 til de med samme abonement. Det koster også kun 125kr/mnd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Betaler ingenting for å ringe til de i familien så det ender ofte opp med at jeg og brorsan bruker å ringe til hverandre og bruke den for å snakke sammen mens vi spiller bf2 i timesvis :p

Lenke til kommentar
Betaler ingenting for å ringe til de i familien så det ender ofte opp med at jeg og brorsan bruker å ringe til hverandre og bruke den for å snakke sammen mens vi spiller bf2 i timesvis :p

7026676[/snapback]

Hehe, itte dumt.. :)

 

Men.. Trur nok VoIP bli litt mere "praktisk" i lengden.. ;)

 

(Særlig siden du da også kan kominisere med dem andre i spillet, å.. :cool: =

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...