Gå til innhold

Nytt PS3-tilbehør fra Sony (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som den kontrollen jeg fikk med mitt Sony Hi-Fi annlegg som jeg kjøpte når jeg var 14 år. Altså 7 år siden.

 

Og hva er poenget med navn på kontrollen? Det er vel egentlig mer normalt å ha navn på sitt eget kjønnsorgan?

Endret av sniK
Lenke til kommentar

1. "Sixaxis" er eit greit nok namn, det setter søkelyset på den nye funksjonaliteten. Eg synest "Dualshock" høyrast vesentleg betre ut, men det blir jo litt dumt når der ikkje lenger er noko "shock".

2. Minnekortlesaren hadde jo ein svært hyggjeleg pris. Eg har ei mengde gamle minnekort, so det blir sikkert ein slik ein.

3. Fjernkontrollen såg litt gammaldags ut, men det får so vere. Det viktigaste er at han gjer jobben.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

"Sixaxis"... hehehehahaHAHOHOHO! Strengt tatt kunne de vel latt være å satt no navn på den. Her i gården vil den nok bare bli kalt "ps3-kontroller".

 

Minnekortleser er jo greit for alle de gamle spillene.

 

Fjernkontrollen. Jeg sverger på at jeg har en gammel Sony fjernkontroll fra 1989 som ser akkurat lik ut! Skamme seg Sony!! Som sagt tidligere så passer den ikke til konsollen i det hele tatt og den passer seg ikke i stua heller, fysjom!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...