Gå til innhold

Life Aquatic - Hva synes dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bill Murray i nok en rolle som Bill Murray = alltid herlig. Flott film, selv om jeg ikke er Andersons største fan.

6970071[/snapback]

For meg virket det som Bill Murray i en rolle som Bill Murray som spiller en litt eldre Jean Reno som spiller en gammel og sliten (og mye mindre vellykket enn i virkeligheten) Jacques-Yves Cousteau.

Jeg koste meg gjennom hele filmen, syntes den var ganske fornøyelig (uten å være en topp-film), men de siste 10-15 minuttene løftet den opp på et helt annet nivå.

 

Tror nok man kanskje får mer ut av filmen hvis man har et visst forhold til Cousteau, og bøkene, filmene og tv-seriene hans.

Lenke til kommentar
En av de kjedeligste filmene jeg har sett, tror ikke jeg lo en eneste gang, Den var like kjedelig og ikke-morsom som "Bottle Rocket" og "The Royal Tenenbaums". Siste Wes Andersen filmen jeg noensinne kommer til å se.

6970753[/snapback]

Bra :)

 

The Life Aquatic er helt fantastisk på alle mulige måter. Den beveger, engasjerer og underholder. Får meg til å le, bli trist og tenke "hva faen". Bill Murray alene er en god grunn til å se filmen. Musikken er også helt superb. Går det an å ikke elske en film hvis soundtrack består av Bowie, Iggy and the Stooges og Sigur Rós(med mange fler)?

Lenke til kommentar
En av de kjedeligste filmene jeg har sett, tror ikke jeg lo en eneste gang, Den var like kjedelig og ikke-morsom som "Bottle Rocket" og "The Royal Tenenbaums". Siste Wes Andersen filmen jeg noensinne kommer til å se.

6970753[/snapback]

Bra :)

 

The Life Aquatic er helt fantastisk på alle mulige måter. Den beveger, engasjerer og underholder. Får meg til å le, bli trist og tenke "hva faen". Bill Murray alene er en god grunn til å se filmen. Musikken er også helt superb. Går det an å ikke elske en film hvis soundtrack består av Bowie, Iggy and the Stooges og Sigur Rós(med mange fler)?

6975980[/snapback]

Enig. Jeg digger musikken, og spesielt Life Aquatic thremen

Lenke til kommentar
En av de kjedeligste filmene jeg har sett, tror ikke jeg lo en eneste gang, Den var like kjedelig og ikke-morsom som "Bottle Rocket" og "The Royal Tenenbaums". Siste Wes Andersen filmen jeg noensinne kommer til å se.

6970753[/snapback]

 

 

Heeei, Bottle Rocket er kjempekoselig da.:(

 

Seu Jorge gjør en flott jobb med musikken ja. Hele filmen gir meg en skikkelig god følelse etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...