Gå til innhold

Battlefield 2142 er ferdigutviklet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Og hvor lenge har de holdt på med dette spillet? :huh:

6936199[/snapback]

Enig, syntes dette føltes som veldig kort tid. De bygger jo bare videre på grafikkmotoren, så alt de trenger er nye kjøretøy og våpen :p

Lenke til kommentar
Enig, syntes dette føltes som veldig kort tid. De bygger jo bare videre på grafikkmotoren, så alt de trenger er nye kjøretøy og våpen :p

6936746[/snapback]

Det er vel litt mer enn ren skinning de har gjort, men det er riktig at de har brukt samme grafikkmotor. Den er litt tuna, men det er selvsagt utrolig tidsbesparende å bruke den 'gamle'. Jeg syntes fortsatt BF2 hamler opp med god grafikk så jeg ser ikke helt problemet heller.

Gleder meg til BF2142, begynner å bli litt lei BF2 etter ett drøyt år. Alltid moro med noe nytt, vi vet jo godt at konseptet fungerer.

Lenke til kommentar
Etter måneders intern testing og balansering, er det nå EA sin kvalitetssikringsdivisjon som skal ta seg av den siste testingen, for å sjekke om spillet er klart til butikkene.

 

Og i EA sin kvalitessikringsdivisjon tester de slik:

 

Innstaller spillet

Innstallasjon fullført

Spillet starter

 

Good to go, da selger vi det.

 

Synes dette kommer alt for fort. BF var bra da 1942 kom, så kom Vietnam litt lengere nede og så da jeg trodde bunnen var nådd med BF2 kommer jamme ta BF2142.

 

The gaming world is going to hell.

Lenke til kommentar

Nå må dere slutte å syte før dere har testet spillet da....jeeeez! :hmm:

 

De av dere som testet beat`n og slaktet den kan også pakke sammen brødhølet da det kun var en beta og den var 2mnd gammel når den kom ut.

 

Regn med en Demo i begynnelsen av Oktober(tipper 6 el. 13)

Test den og kom med dritten deres da eller la være.

 

Jeg gleder meg ihvertfall etter å ha testet beta`n :)

Lenke til kommentar

Folk er så idiotisk opptatt av EA og bugs. Nevn ett spill i verdenshistorien som ikek har hatt en eneste bug? Ikke det nei. Det finnes nemlig ikke. Jeg er helt enig i at EA har gjort noen brølere med BF2, men det har tross alt kommet en rekke patcher og fixer så de jobber i alle fall ganske mye for å fike spillet. BF1942 ble heller ikke skikkelig bra før etter en patch eller to, er det ingen som husker det?

 

Det skal i alle fall bli deilig å spille BF2142 uten en gjeng med fjortisser som skal syte og klage dagen lang i stedet for å spille og ah det moro. For jeg forventer at dere gjør som dere har sagt: Ikke kjøper spillet! :p

Lenke til kommentar
Folk er så idiotisk opptatt av EA og bugs. Nevn ett spill i verdenshistorien som ikek har hatt en eneste bug? Ikke det nei. Det finnes nemlig ikke. Jeg er helt enig i at EA har gjort noen brølere med BF2, men det har tross alt kommet en rekke patcher og fixer så de jobber i alle fall ganske mye for å fike spillet. BF1942 ble heller ikke skikkelig bra før etter en patch eller to, er det ingen som husker det?

 

Det skal i alle fall bli deilig å spille BF2142 uten en gjeng med fjortisser som skal syte og klage dagen lang i stedet for å spille og ah det moro. For jeg forventer at dere gjør som dere har sagt: Ikke kjøper spillet! :p

6941076[/snapback]

 

Jeg har aldri hørt om bugs i minesveiper. Kanskje en regel med unntak?! Er en litt vell brå påstand at det ikke har vært spill uten bugs, selvfølgelig har det vært det, dem er bare veldig sjelden..

Lenke til kommentar
Etter måneders intern testing og balansering, er det nå EA sin kvalitetssikringsdivisjon som skal ta seg av den siste testingen, for å sjekke om spillet er klart til butikkene.

 

Og i EA sin kvalitessikringsdivisjon tester de slik:

 

Innstaller spillet

Innstallasjon fullført

Spillet starter

 

Good to go, da selger vi det.

 

Synes dette kommer alt for fort. BF var bra da 1942 kom, så kom Vietnam litt lengere nede og så da jeg trodde bunnen var nådd med BF2 kommer jamme ta BF2142.

 

The gaming world is going to hell.

6937309[/snapback]

 

Haha! Så enig, jeg er meget skeptisk til at de slipper det ut så tidlig. Den kvalitets kontrollen tror jeg ikke noe på. Da jeg testa siste versjon av beta versjonen hadde den en god del bugs før betaen ble lukket. Mulig de fjerna den værste buggen med at alle datt gjennom titanen og titanen fikk fullt skjold igjen, men resten blir nok retta opp med patcher som kommer med månders mellomrom.

 

Lurer på hvordan patchstøtten kommer til å bli til Battlefield 2 nå fremover, for BF2 er jo langt i fra bugfri / balansert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...