Gå til innhold

Norske webshop's som støtter PayPal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvorfor ikke betale med visa?

6840987[/snapback]

kanskje de har solgt noe i utlandet og har penger på paypal kontoen?

6841127[/snapback]

Hvorfor ikke bare bestille noe i utlandet også da, de fleste butikkene i USA har vel paypal? Det har vel også play.com?

6841197[/snapback]

 

Stemmer det, har solgt litt små ting på eBay.

Har lyst å kjøpe fra en norsk butikk så man slipper stresset med tolltullet. Det er så kjipt å vente på en pakke og så stopper den opp i tollen=en uke til med venting.

 

Men ser ikke ut som det finnes noen butikker. Har søkt litt i google. Eneste jeg fant var noen webshops med heller labert utvalg og som virka useriøs.

Lenke til kommentar
Må i allefall ikke være 18 for å få  Visa, jeg har hatt skikkelig Visakort siden jeg var 13, (ikke electron). Det er helt opptil den enkelte bank, om du får det eller ikke før du er 18.

6845948[/snapback]

Jeg fikk det når jeg var 17, men som generell regel må man være 18

6845960[/snapback]

Trodde faktisk ett av kravene var at man hadde en viss inntekt, dvs det var hvertfall det jeg ble fortalt da jeg fikk VISA, tiltross fikk jeg det da jeg var 15-16år pga jeg skulle til utlandet og trang "ekte Visa", så jeg tror egentlig ikke disse reglene er veldig strikse. Bankene ser det vel litt an før de gir kort til umyndige personer, tror f.eks det er vanskelig for en 15åring å få kort i en bank uten noen historikk eller sparekonto fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...