Gå til innhold

HP dv9005 - En glimrende desktop-erstatter?


SirJames

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har bestilt denne pc`en, og den ankommer trolig om en uke. Fikk den for 8000 kroner inkludert porto, og for den prisen så er den uslåelig med tanke på pris/spesifikasjoner. Kjøpte den forøvrig av en som reklamerer på bruktmarkedet, med salg av fabrikknye pc`er.

 

Sett i forhold til pris, så kan jeg ikke se at denne maskinen har noen spesielt svake sider.

Lenke til kommentar
Bare sleng deg på tråden.

 

Andre med synspunkter?

6765101[/snapback]

 

Kjøpte en slik i dag og sitter å surfer med denne nå! Herlig med så stor skjerm på en laptop.. Har spilt litt Darkstar må maks detaljer nå i kveld, noe som fungerte ypperlig.. Laster ned beta demoen av Battlefield 2142 nå! Lurer på hvordan maskinen takler denne.. :)

Lenke til kommentar
Min ligger på postkontoret. Skal prøve og få notert ned noen førsteinntrykk i løpet av kvelden. Ser ut som et meget godt kjøp på papiret.

Fikk den for 8000 kroner inkludert porto, og den må da være markedets beste kjøp i prisklassen.

6781144[/snapback]

 

 

Hvor i huleste har du fått tak i den til den prisen? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er meget godt fornøyd så langt! Den er selvsagt stor og ment som en erstatning for den stasjonære. Ikke noen maskin man drasser rundt med. Spilte Betaen av Battlefield 2142 i natt med maks detaljer uten noen problemer.

 

Er det noe spesifikkk du lurer på så skal jeg prøve å svare etter beste evne.. :)

Lenke til kommentar
Jeg er meget godt fornøyd så langt! Den er selvsagt stor og ment som en erstatning for den stasjonære. Ikke noen maskin man drasser rundt med. Spilte Betaen av Battlefield 2142 i natt med maks detaljer uten noen problemer.

 

Er det noe spesifikkk du lurer på så skal jeg prøve å svare etter beste evne.. :)

6782181[/snapback]

 

Har en annen tråd hvor jeg startet med å vurde dv6060 eller dv2017, men har nå blitt mer bestemt på denne. Eneste jeg lurer på er om det er veldig stress hvis man skal ta den med seg, og viktigst, hvor lenge var batteriet? (Gjerne i forhold til dv6060)

 

Takker

Lenke til kommentar
Klokket opp graffik kortet litt i går fra standard 450/380 til 470/430 stabilt under spill! Merker heller ikke noe særlig ekstra varme eller støy..

6788207[/snapback]

 

Går det ann å spille World of Warcraft og CS og sånn på denne PC-en?

Tenkte å kjøpe den, men greit å kjøpe en som da altså ikke hakker osv hele tiden, vil at spillet skal gå flytende, noen som har den som kan prøve det ut for meg?

Lenke til kommentar
Klokket opp graffik kortet litt i går fra standard 450/380 til 470/430 stabilt under spill! Merker heller ikke noe særlig ekstra varme eller støy..

6788207[/snapback]

 

Går det ann å spille World of Warcraft og CS og sånn på denne PC-en?

Tenkte å kjøpe den, men greit å kjøpe en som da altså ikke hakker osv hele tiden, vil at spillet skal gå flytende, noen som har den som kan prøve det ut for meg?

6789348[/snapback]

 

Det går fint å kjøre de spillene på denne maskinen samt alle andre nye 3D spill...

Lenke til kommentar
Er godt fornøyd med maskina jeg i hvertfall, angrer litt på at jeg ikke tok storebroren i samme serie da den har litt raskere cpu og bluetooth innebygd..

6792061[/snapback]

 

Venter spent på at min skal dumpe ned i postkassen. Lurte på, kjøpte du bærveske/sekk til den, isåfall hvilke, og noen kommentarer på den?

 

Og hvis du bruker trådløst nett, hvordan er mottageren? Burde man kanskje kjøpe en slik USB mottaker så man får bedre forbindelse mellom hjemmerouteren/evt. andre åpne nettverk?

 

Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...