Gå til innhold

MicroSD på 8GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvordan går det ann å påstå at dette er JUKS? Har man behov for 8 gig kort på en så liten telefon at den bruker microsd kort kan man ikke være for kresen på hvordan det skal se ut. Håper de har samme produktet for minisd, for da tror jeg kortet kan få plass under batterilokket på qtek 8300en min.

 

Redigert: Øhhhh.. jeg leste denne artikkelen PÅ mobilen, og den saken så ikke stor ut på den lille skjermen. :p Spørs om det er plass til den noe sted :)

 

Faen hvorfor er dem så tjukke i huet at dem bruker harddisker når det finnes 8 gb sd-kort??

Endret av killerost
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Faen hvorfor er dem så tjukke i huet at dem bruker harddisker når det finnes 8 gb sd-kort??

6787185[/snapback]

Det finnes da ikke kort på samme størrelse da det er snakk om microSD. Disse kommer snart i 2 GB, så om man vil lage killer MP3-spiller av feks en Nokia E50 er Stik & Stor eneste alternativet.

6790814[/snapback]

 

Om du ser nøyere på specsa, så ser du at for 1 og 2 gb utgaven bruker de sd-kort til lagringen, på 4 og 8 gb bruker de harddisk. Men når det finnes sd-kort på både 4 og 8 mb er det jo teit å kaste bort strøm på en disk, når man kunne brukt sd-kort. Skjønner du hva jeg tenker da? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...