Gå til innhold

Bredbånd for fotoentusiaster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke uploaden var så veldig imponerende, hadde de tilbydt symmetrisk inje hadde vi snakket. Ellers er det jo adskillig flere en fotoentusiaster som har glede av bra upload...

 

Forsåvidt er det jo også beskrivende at en total båndbredde på 21 meg koster mindre enn en total båndbredde på 4 meg.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Dette var ikke spesielt imponerende nei...

 

6200 / 640 hadde faktisk vært interesang, 3 ganger på kjapp ned til samme prisen som jeg har nå... (men fortsatt samme opp som jeg har nå)

20000 / 800 er jo helt vanlig opphastighet...

2000 / 2000 var dyr og har 1000kroner i etablering igjen...

 

Med på kjøpet får du:

*Gratis etablering *Gratis sikkerhetspakke *Fri bruk til fast pris - ingen tellerskritt

*100 mb hjemmesideområde * 10 e-postadresser *...og god kundeservice

 

Abonnementet koster kun 649,- kr/mnd.

Etableringsavgift på 990,- kommer i tillegg.

 

:hmm: jej...?

Lenke til kommentar
20000/800? lav opload ngt har jo 20000/1200 og burde være et bedre valg.

6704190[/snapback]

Lavere opphasteghet enn de flest ja. Litt skuffende ettersom foretningsmoddelen dems er jo at de skal være bra på upload hastighet. Men ser vi bort ifra det er det jo et veldig bra tilbud. Det koster jo bare 499 kr/mnd. Og det er det bare Tafjord Mimer som slår dem på Telepriser.no i Akersus.

 

EDIT: I Oslo er riktignok også DataGuard Fiber foran dem, med 799 kr/mnd for 99/99 mbit og 399 kr/mnd for 10/10 mbit.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nexgentel har nå lansert et tilbud med enda høyere opplastingshastighet.

http://www.nextgentel.no/privat/produkter/pluss/

 

Det vil sikkert komme flere slike tilbud fra andre leverandører også, nå som de ser at det er et marked for det.

 

Uansett hva man synes om tilbudet fra Eurofoto, så kan det i hvert fall se ut som de har startet en trend som er meget positiv for oss som laster opp bilder.

 

Erik

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...